plaats van de box in huis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lievejildou, 6 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievejildou

lievejildou Actief lid

hallo mama's en papa's.

ik zou graag willen weten waar jullie in huis de box hebben staan.
    wij hebben hem naast de bank, met het zicht op de tv, dus jildou kan vanuit de box tv kijken.
    maar merk aan haar dat ze alleen maar naar de tv kijkt, en niet speelt.
    ze is nu 10 maanden, en vind het toch belangrijk dat ze zelf speelt.
    dus vandaar mijn vraag, waar iedereen de box heeft staan.

alvast bedankt,

groeten mama anita

2. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Volgens mij is het niet goed als je kindje inderdaad alleen tv kijkt, maar je hebt de tv toch niet de hele dag aanstaan?
    Onze box staat naast de tv dus hij kan geen tv kijken vanuit de box, maar wel vanuit zijn wipstoeltje. Dus misschien is het een optie om de box ernaast te zetten ipv naast de bank?

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Onze box staat ook naast de tv en tegen de muur in het midden van de kamer. Zo kan hij lekker veel zien en bekijken. Maar geen tv.

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Onze box staat in de eetkamer, waar ook de eetafel, dressoir ed staat, de tv staat in de zitkamer dus geen last van.

Je kan idd ook gewoon de tv uitzetten, hier staat ie overdag amper aan of anders de box idd verplaatsen

5. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    onze box staat naast de tv(kastje)voor de raam in de voorkamer naast de bank

6. lievejildou

lievejildou Actief lid

onze tv staat niet de gehele dag aan,
    maar als ie aan staat kijkt ze er alleen maar na.
    ik zal het ook gaan veranderen, want dan moet ik de hele woonkamer omgooien, omdat ik de box nu niet naast de tv kan zetten, dus bank en tv ondraaien.
    in ieder geval bedankt voor jullie indeling.

groetjes mama anita

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hebben de box naast de kast met de tv staan, niet direct er naast, er staat nog een vitrinekast tussen. Iman kan de tv niet zien vanuit de box.

8. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Onder de 1 jaar is het beter de baby weinig naar de tv te laten kijken. De beelden gaan vaak nog te snel voor hun brein om het te bevatten.

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb geen box meer..

10. Niet meer actief

wij hebben de box naast de bank staan..hij kan wel tv kijken als ie zou willen..maar die staat bijna nooit aan overdag..en hij intresseert zich niet echt voor tv tenzij motorraces opstaan :p

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik wilde hem eerst naast de bank zetten maar de tv staat hier eigenlijk dagelijks aan. ik wil niet dat ik een tvjunk in de box heb liggen dus met een beetje aanpassen hier in huis hebben we plek kunnen creeren naast de tv. ik heb bij mijn neefje gezien hoe het is al je al zo klein verslaafd bent aan tv, nou dat is echt continu brullen he.

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Onze box staat in de achterkamer nu. Iets achter onze zithoek. Ze kan geen tv-kijken uit de box, en het is een rustig plekje. Ik laat haar trouwens wel af en toe in de wipstoel tv kijken, naar zo'n baby einstein dvd, die vindt ze geweldig.

13. Hier staat hij in de hoek tussen raam en bank in, hij kan tv kijken maar doet dit niet hij speelt gewoon in de box, soms als hij moe begint te raken, ligt hij er rustig in hoofd gedraaid naar tv maar of hij het kijkt geen idee haha

14. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    tussen twee lage banken en de muur, hij kan wel lekker rond kijken over de banken heen en evt ook naar de tv, maar ik zet de tv niet aan als hij in de box ligt of als ik iets erg graag wil zien hang ik een kleed over die kant van de box. tot 1 jaar mag hij van ons nog geen tv kijken.

15. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb tv in de hoek van de kamer staan schuin daarnaast de bank recht en daarnaast de box ze kan vanuit de box geen tv kijken ik zet haar savonds naar het badje een uurtje voordat ze de laaste fles krijgt in haar stoeltje voor de tv lekker saampjes gtst kijken ;) :) en veder zit op haar stoeltje zon boog met beestjes en die vind ze geweldig en ik geef haar ook iedere keer andere dingen om mee te spelen...

Deel Deze Pagina