griep?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door manonb, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonb

manonb Nieuw lid

3 nov 2008
    2
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hallo vk

ik heb even een vraagje heb sinds vanmorgen erge keelpijn en spierpijn in de boven benen veel rommelende darmen (moet veel winden laten). nou ging ik vanmiddag naar de wc en verloor wat helderbloed en er zat ook een beetje bruin bloed in mijn inlegkruisje. moet ik me nu zorgen gaan maken heb namelijk pas over 3 weken een echo en dat is heel spannend na 2 miskramen.
    gr manon

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Manon,

waarschijnlijk komt het bloed doodat er een klein vaatje geknapt is in je baarmoedermond door drukverhoging bij windjes laten of door het gerommel van je darmen. In de zwangerschap is je baarmoeder(mond) heel goed doorbloed en dan hoeft er maar het minste of geringste te gebeuren en je verliest een klein beetje bloed. Dat kan geen kwaad. Je voelt je verder ook niet echt lekker he, beetje grieperig? Even rusitg aan doen he, want zwanger zijn kost meer energie! Wanneer het bloedverlies nog eens gebeurt, bel je gewoon je vk om even te overleggen, vooral omdat je al 2 miskramen het gehad en dan kan er eventueel wel wat worden geregeld met de echo. Als je nu geen buikkrampen hebt, is de kans echt het grootste dat alles goed zit, maar het blijft natuurlijk spannend.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina