ik heb gehoort...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door French, 18 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben 'n tijdje geleden bij de apotheek geweest.
    gewoon ff wat vragen over foliumzuur enzo.
    zij vertelde mij dat je 1e eitje de beste is.
    daarmee bedoelde ze dat als je met de pil stopt je gewoon direct kan beginnen met zwanger worden want het 1e echten eitje dat die een hele goeie is!
    je leest hier op het forum ook heel veel (vind ik) dat het de 1e ronde al raak was.
    maar het is natuurlijk ook zo dat als je weet wanneer je eisprong ongeveer is je makkelijker kan uitreken wanneer je zwanger bent geraakt....maarja als je het niet weet heb je altijd een termijn echo dus...als ik dalijk ga stoppen met de pil dan gaan we ervoor!
     
  2. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Wij zijn er ook meteen voor gegaan toen ik gestopt ben met de pil. Blijkt inderdaad dat ze alleen maar tegen je zeggen dat je moeten wachten op je normalen ongi omdat ze anders niet kunnen uitrekenen hoelang je zwanger bent. Nou mocht ik zwanger zijn dan zien ze dat heus wel eens tijdens een echo hoe oud het is :)
    Dus er gewoon meteen voor gaan :) Ik heb wel eerst 4 weken folium geslikt omdat dat toch beter is (zeiden ze)

    Wij zijn trouwens gewoon om de dag gaan klussen om het eitje niet te missen, als die namelijk later komt dan verwachte dan heb je hem alsnog ;)
     

Deel Deze Pagina