Langdurige tussentijdse bloeding bij pilgebruik?!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Melanie86, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik slik microgynon 30 al een hele tijd, en nu heb ik inneens sinds een week (moet nog 4 dagen tot stopweek) een bloeding. Ik dacht dat gaat vanzelf weer over, maar het blijft maar doorgaan. Het is ook meer dan wanneer ik ongi ben. Een normale ongi bij mij duurt een dag of 5 en nu ben ik al ruim een week aan de gang. Het is begonnen toen ik ziek was. Maar heb niet overgegeven en geen diarree gehad?!

Iemand ervaring mee of tips? :)

2. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Bedoel je dat je spotting of een doorbraakbloeding hebt gehad? Ik dacht dat het dan verstandiger is om op zoek te gaan naar een andere pil, want weet niet of het dan nog wel veilig is als je niet zwanger wilt worden.

3. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    ik heb de laatste 3 maanden voor het stoppen met de pil ook last gehad van tussentijdse bloedingen dus 2x ongesteld in de maand.
    Dit was voor mijn vriend en ik de reden om gelijk voor een beeb te gaan en niet te wachten tot na onze bruiloft wat wel de bedoeling was.
    De dokter kon ons niet vertellen waardoor het kwam slikte hem al 9 jaar en nooit eerder gehad.
    Kon evt komen door gewichts veranderingen.
    Hoop dat je er iets aan hebt.
    succes met alles.

p.s slikte ook microgynon 30

liefs brenda

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja daar heb ik zeker wat aan. Ik ben in de afgelopen 3 en halve week bijna 10 kg afgevallen. Misschien dat het dan daar aan ligt.

Het is nu sinds gisterenavond een stuk minder. Maarja heb gisteren mijn laatste pil van de strip gehad. Dus ik ben benieuwd, of ik nu nog wel ongesteld word deze maand. Ik slik deze pil ook al een jaar of 9, maar heb dit nog nooit gehad. Maar misschien dat het dan komt doordat ik ben afgevallen. Ik wacht nog wel even af. Misschien dat het eenmalig is. Anders ga ik wel naar de huisarts voor eventueel een andere pil. Vriendlief wil nog geen kindje :(...

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs Melanie

Deel Deze Pagina