Hoi marjan, het lijkt me dan dat hij of niet goed zit of de touwtjes te lang zijn..... Ik kon toen ie nog goed zat de touwtjes met moeite net uit mijn baarmoedermond voelen steken.
Hey, ik heb in oktober (na mijn bevalling in september) een koperspiraal laten plaatsen. Vanaf dat moment heb ik al bijna constant bloedingen gehad die heel hevig zijn. Ik gebruik bijvoorbeeld nu een maandverband voor 's nachts (en dat overdag), dus de zwaardere categorie in zijn soort, en na een uur mag ik die al vervangen of ik ga lekken. Ik durf me dan ook amper bewegen. Met het vooruitzicht om opnieuw te gaan werken, moet hij er dus uit! Ik heb nu een afspraak gemaakt om de spiraal er op 1 maart te laten uithalen. groetjes
Eveline, Heeft de gynecoloog ook verteld hoe het kan dat je zo bloedt? is hij wel goed geplaatst? ik begin nu ook te bloeden, wel licht gelukkig. over 4 weken kan ik op controle en hoor ik of hij goed zit.
Hey, De dokter had me gewaarschuwd dat ik mijn regels heftiger zou krijgen, maar dat het zo zwaar zou zijn... Ik heb ook veel tussentijdse bloedingen. Ik heb reeds telefonisch contact opgenomen met mijn gyn maar zij steekt het op mijn borstvoeding. Ik kan echter niet wachten tot ik daarmee stop en opnieuw begin te werken! Het werk dat ik doe,laat me niet toe om elk uur, naar de toilet te spurten. Vele groetjes!