implanon verwijderen, zwanger geraken

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door stephanii, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanii

stephanii Lid

20 nov 2015
    6
    0
    0
    dag dames

in december ga ik implanon laten verwijderen, omdat die gewoon op is en er al 3j inzit en dan gaan we voor een eerste kindje gaan.

ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en of jullie snel zwanger zijn geraakt of dat het eerder moeilijker verlopen is.

grtjs

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Geen ervaring maar wil je veel succes wensen met het zwanger worden :)

3. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Ik heb em eind mei 2013 laten verwijderen, was 4 weken later gewoon ongesteld en een maand later zwanger, op 2 april 2014 bevallen.
    Wij hebben tot de eerste menstruatie condooms gebruikt omdat ik wilde weten of de boel na 7 jaar nog werkte, maar ook dat als ik zwanger zou zijn, wist hoelang.

4. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    ik vind dat het bij mij allemaal erg lang duurt!
    mijn implanon heb ik 2,5 jaar ongeveer gehad en in juni dit jaar mijn implanon laten verwijderen en mijn menstruatie kwam maar niet.. uiteindelijk heeft de dokter me tabletten moeten voorschrijven om ongesteld te worden en dat is 2 weken geleden dus EINDELIJK gebeurd..
    hopen dat mijn cyclus nu gewoon op gang blijft, of natuurlijk dat ik niet ongesteld word komende maand en dat ik zwanger ben, wie weet!

natuurlijk is het bij iedereen anders maar heb al bij veel mensen slechte ervaringen gehoord om na de implanon zwanger te raken.

ik hoop dat het bij jou allemaal wat sneller gaat en dat je cyclus zo weer opgang is!

succes!

5. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zelf niet maar een vriendin van mij was de ronde nadat ze de implanon had verwijderd gelijk zwanger haha. Dus zo snel kan het gaan.. Helaas niet altijd maar het is dus wel mogelijk dat het snel gaat
    Veel succes!

6. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Implanon verwijderd, toen een maand condooms omdat ik nog moest beginnen met foliumzuur. Toen de eerste maand zonder anticonceptie zwanger :)

7. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Stephanie,

Ik heb mijn implanon 11 november laten verwijderen, ook wij gaan voor ons eerste kindje. Erg spannend, vindt je niet?
    Ik hoop natuurlijk heel stiekem dat het snel raak is ook al hebben wij tegen elkaar gezegd hebben: 'We zien het wel, als het komt dan komt het".

Ik hoop dat mijn cyclus snel weer een beetje op gang is :) .

Maar een vriendin van mij heeft vorig jaar de implanon laten verwijderen en zij was na 3 weken zwanger.

groetjes

8. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    7 maanden en dat vond ik voor mijn gevoel snel :D

Deel Deze Pagina