te lange stop week. ei sprong?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Friesland90, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo

Ik ben mijn stop week 3 dagen te vroeg begonnen en dat bedenk ik gisteren pas. Dus ik ben wel op de zelfde dag weer begonnen. Gevolg; stop week van 10 dagen. In eens bedenk ik mij ook diarree te hebben. Dit alles bedacht ik me gister in eens (1+1=2) toen ik gister gigantische steken links onderin mijn buik kreeg. Eisprong!!!!!!!
    Ik voel de eisprong altijd erg goed en soms meer last van de menstruatie zelf. Maar goed, nu hebben wij woensdag nacht gemeenschap gehad en had ik gister (zaterdag) deze pijn.
    Ik ben nu dus 15 dagen na de laatste pil van mijn vorige strip.

Is de kans nu erg groot op een zwangerschap? Of is de kans dat ik zwanger wordt nog steeds best klein ondanks de eisprong?
    Volgens mij krijg je door de pil ook een lastige bm wand om in te nestelen en moeilijk doordringbaar slijm?

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik denk dat de kans klein is hoor!
    Meestal moet je ook al enige tijd gestopt zijn met de pil om zwanger te worden!

Zou voor de zekerheid even een testje doen, maar ik denk echt dat de kans klein is dat je nu zwanger bent.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Is de stopweek langer dan zeven dagen, dan is de kans aanwezig dat je een eisprong krijgt.
    Onjuist gebruik van de pil kan leiden tot een zwangerschap.

normaal heb je idd geen vruchtbaar slijm, maar dit is omdat je geen eisprong krijgt bij juist gebruik vd pil

Dus ja de kans is aanwezig als je rond je eisprong sex gehad hebt

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bedankt voor de reacties😊

Ik zal toch moeten afwachten voor ik zeker weet hoe en wat. Een kans zegt uiteraard nog steeds niet dat het zo is. Alleen of het zou kunnen. Wachten is moeilijk, dat in ieder geval😁

Deel Deze Pagina