Hallo! Ik heb een vraagje! Ik ben 3 weken na mijn bevalling meteen beginnen aan de borstvoedings pil! Nu had ik stop week en heb ik nog niet eens sorry als t vies klinkt maar tampon vol bloed terwijl ik normaal echt heel veel had! Klopt dit wel? Nu moet ik morgen weer met een nieuwe strip beginnen van de gewone pil! Wat raden jullie mij aan om tr doen en hebben meer hier last van gehad?? Liefs!
Bedoel je de Cerazette? Daarin heb je geen stopweek, maar slik je continu door zonder te stoppen!!! Houd je wel een stopweek, dan ben je niet beschermd. Qua menstruatie dat was bij nogal verschillend. Bij de oudste heb ik 9 maanden de Cerazette gebruikt en ben ik misschien drie keer ongesteld geweest... en dan was het steeds met één dag bekeken. Bij de jongste heb ik 6 maanden Cerazette geslikt en toen was ik juist ontzettend heftig ongesteld... lees normale tampon lekte binnen anderhalf uur door. Je vraagt advies: begin met je nieuwe pil en zorg ervoor dat je deze eerste strip beschermd vrijt... voor alle zekerheid.
Dat meen je niet! De doktersassistente zei juist dat ik een stopweek moest houden echt heel raar!! Dan idd maar veilig!=)
Hondagirl25 dat is een 'de pil' die je kan geven tijdens dat je borstvoeding geeft zonder dat je melk terug loopt!=)
Hoeveel pillen zitten er in je strip van de borstvoedingspil??? Wanneer het er 28 zijn dan hoor je GEEN stopweek te houden. Bij de overige pillen heb je 21 pillen en dus WEL een stopweek.