Hoi allemaal, Ik ben ongeveer 6 weken zwanger. Sinds 4 dagen heb ik heel lokaal steken gedurende de dag. Het zit continu op 1 plek links, zo'n 2 cm boven schaambot uit. Vanmiddag verloskundige gebeld, morgen bellen ze terug of ze het een echo waard vinden. Ik ben net in rust gaan timen en heb in 10 minuten tijd 10 heftige pijnscheuten gehad. Ik maak me echt zorgen.. Ik herken deze pijn niet of ik ben het vergeten Ps soms duren die scheuren paar seconden, soms komt het fel op en weer snel weg Iemand ervaring??? Is dit een echo waard?
Als je, je zorgen maakt gewoon terugbellen en zeggen dat je echt een echo wilt. Het is jouw lijf en een echo geeft uitsluitsel, zodat je hopelijk gerustgesteld bent en als het inderdaad is waar je voor bent kan er ingegrepen worden.
Klinkt als bandenpijn. Ik heb het ook al vanaf het begin. Maar als je het niet vertrouwd zou ik idd ook ff willen kijkem dmv een echo.
Goed dat je gebeld hebt ! Angst in je lijf is nergens goed voor . Ik had rond die termijn dezelfde klachten, beetje als ovulatiepijn maar dan heviger. Liep mezelf zo op te fokken dat ik er al bijna van overtuigd was dat het fout zat. Maar hij/zij zit toch echt op de goede plek