Spanning.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Verliefd91, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Help.. Gister avond op de wc bij me oma een klein propje bloed zien liggen, en dus bang dat ik ons vruchtje was verloren, vanmorgen een testje gedaan, heel licht tuurstreepje, terwijl ik mooie testen had begin deze maand! Hp gebeld, mag om 16.00 komen voor een echo, maar zij dacht inderdaad ook aan een miskraam! Zooooo verdrietig nu en tegelijk probeer ik hoop te houden! Wat een ellendige dag! :(

2. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Wat een onzekerheid. Succes en sterkte vanmiddag

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow jeetje..Sterkte meis..!! Duimen op een goede afloop..!!

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Een klein bloedpropje wat er zomaar zonder pijn uitvalt?
    Dan lijkt het me niet dat dit jullie kindjes was, je bent al bijna 8 weken zwanger...
    Dan voel je het wel hoor, is echt een mini bevalling als je dan een spontane miskraam krijgt.
    En het ziet er anders uit dan 'een klein bloed propje'...

Daarnaast is een lichte test bij deze termijn ook normaal.
    Door de grote hoeveelheid HCG in je urine kan de test het niet aan en zie je slechts een licht streepje.
    Daarnaast kun je nog meerdere dagen tot weken een positieve test hebben, zelfs als je een curettage hebt gehad (en dus zeker een schone baarmoeder hebt).
    Het lichte testje zegt wat dit betreft dus niks.

Ik hoop dat het allemaal niks betekent en dat je een mooie echo hebt vanmiddag!

5. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Oeff veel geluk meis!! Hoop dat alles goed is vanmiddag.. ik zelf had zoiets gehad lang geleden ik wist niet eens dat ik zwanger was maar was ongesteld geworden dacht ik en ineens zat er een soort van vlies/vel achtig iets in me maandverband ook niks gevoelt... hope dat t bij jou niks is !!

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Wat ik me verder nog afvraag;

Heb je naast het propje bloed nog ander bloedverlies gehad, heb je nu bloedverlies?

Heb je buikpijn?

Ik vind dat de hap wel erg snel oordeelt door de telefoon.
    Vind dat sowieso niet aan zo'n assistente om door de telefoon te zeggen dat het klinkt als een miskraam...

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk ook dat er nog hoop is. Klein beetje bloed zonder pijn geeft hoop.
    Sterkte!

8. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een miskraam gehad met 8 weken. En dat was echt heel heftig met heel veel bloedverlies en stolsels en enorme krampen. Dit klinkt mij niet als een normale miskraam. Dan zou ik eerder denken aan een missed aboetion. Maar denk niet dat je het vruchtje hebt verloren.

Ik ga voor je duimen!! Hopelijk is alles goed.

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Zonder buikpijn mag je best nog heel wat hoop houden hoor!
    En met dit termijn heb je zoveel hcg dat de test t niet meer aankan en dus lichte strepen gaat geven

10. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oei! Succes. Ik duim voor je.

11. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    en? hoe was het bij de echo? alles goed hoop ik?

12. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Oh lieverd succes hopende hier op goed nieuws voor je!

13. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Lieve mensen bedankt voor de belangstelling en lieve reacties! Kreeg een heel schofterige huisarts bij de post, die aangaf ineens geen echo te willen gaan maken en dat als t een miskraam is ze er toch niks meer aan kunnen doen! Gelukkig wel een hele lieve gyn, die meteen mijn onrust snapte en een echo wilde maken, na dik 1,5 uur wachten, maar t was het waard, een prachtig kloppend hartje gezien!

14. Amare

Amare Niet meer actief

Wauw,,gefeliciteerd!

15. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Wat een bezemsteel die arts! Soms denk ik sommige hebben t verkeerde beroep uitgekozen! :x

Maar heel goed nieuws meid! Gefeliciteerd! Kon de gynaecoloog wel zeggen wat t bloed propje betekende?

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wat een l*l van een huisarts!!!

Maar wat goed dat alles oké is!! :)

17. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    gelukkig alles goed!

hier net zo arts gehad. Was 13 weken zwanger en veel buikpijn savonds. Toch hhpost gebeld en kreeg een huisarts aan de telefoon die mij door de telefoon kon vertellend dat ik een miskraam had. Ik moest me maar voorbereiden op een lange nacht en pijnstillers innemen ( zijn woorden ). heb toen aangegeven dat ik snapte dat hij door de telefoon dit zo heel duidelijk kon zien ( met sarcastische ondertoon ) maar niet zomaar pijnstillers ging innemen. Volgende dag vk gebeld en die was erg verontwaardigd dat een arts dit zo even door een tel kon zien. Haar de pijn uitgelegd en bij mij was het echte bandenpijn.
    En zie banner nu 19 weken zwanger ;)
    Artsen zijn soms ontzettend onpersoonlijk.
    Heb trouwens wel even huisartsenpost gemaild om mijn frustratie van behandeling te uitten ;)

18. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Yess gelukkig !! W at een opluchting zal dat geweest zijn was zeker het wachten waard ! Veel geluk verder met je zwangerschap !!

19. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Dank jullie wel allemaal.. Zeker opgelucht nu ja

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo een happy ending gelukkig maar!
    Gefeliciteerd met je kloppend hartje trouwens!!! Mooi he!

Deel Deze Pagina