Hier ook placenta aan de voorkant! Mijn eerste zwangerschap en voelde de kleine al met 17 weken voor de eerste keer! En sinds 20 weken voel ik haar ook heel veel en duidelijk zowel van binnen als buitenkant! Bij mij zeiden ze ook dat het niet alleen met de ligging van de placenta te maken heeft, maar natuurlijk ook je bouw, je gewicht en hoe aanwezig de kleine is. Dus toch altijd bij iedereen verschillend!
Bij mijn zoon placenta voor aan de onderkant. Hem voelde ik rond 20 weken. Nu placenta voor en boven. Dit kindje voeik al met 16 weken. Nu was mijn zoontje best rustig in de buik. Deze baby is een echte drukte maker en zit ook nog eens graag links onder zovee mogelijk van de placenta vandaan haha. Ook draag ik anders nu, bij mn zoontje in e breedte en nu naar voren. Daarnaast ben ik ook nog lichter u dan toen bij mijn zoontje. Het ligt dus ook echt aan meerdere factoren heb ik gemerkt
Ik begin nu ook wel heel nieuwsgierig te worden wanneer ik wat ga voelen Mijn placenta ligt ook aan de voorkant.. Zo te lezen hoeft het helemaal niet te betekenen dat je de baby erg laat voelt.
Ik heb ook de placenta aan de voorkant. Met 16 weken voelde ik licht gekriebel in mijn buik, met 20 weken het eerste echte trapje en rond de 23 weken kon mijn verloofde ons kindje ook voelen.