Bruin bloedverlies bij 8 wk zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loulou28, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loulou28

Loulou28 Lid

2 nov 2008
    27
    0
    0
    Dames,

Ik ben heel erg ongerust. Ik stond vanochtend op met donkerbruin bloed in mijn ondergoed. Nu twee keer na het plasen en bij het vegen een heel klein beetje bloedverlies. Echt maar een heel licht klein beetje.

Moet ik me druk maken?
    Heb geen krampen, wel een rommelig gevoel.

Of is het wellicht nog innestelingsbloed?

Vanochtend vroeg verloskundige gebeld en zij geeft aan dat ik me geen zorgen hoef te maken. Zolang het geen helder rood en veel is met krampen is er niks om me zorgen te maken.

Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt?

Grtjs

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hier ook meerdere malen wat bloedverlies gehad. Zolang het idd niet heel erg word of pijnlijk hoef je je geen zorgen te maken.

3. Loulou28

Loulou28 Lid

2 nov 2008
    27
    0
    0
    Dankjewel. Ik hoop het echt. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit nooit gehad, vandaar ook de zorgen.

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik heb dit ook niet bij de eerste gehad en kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen gaat maken. Deed ik ook. Wanneer mag je voor echo?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik snap dat je je zorgen maakt, het is toch iets wat je liever niet hebt... Maar ik heb het ook gehad in het begin van mijn zwangerschap dus het hoeft echt niet meteen slecht nieuws te betekenen.
    De verloskundige zei toen ook tegen mij dat ik me geen zorgen moest maken zolang het geen helderrood bloed was.... (al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan ;))

6. Loulou28

Loulou28 Lid

2 nov 2008
    27
    0
    0
    Dank dames. Ik heb dinsdag een afspraak bij VK voor inschrijving en vrijdag een echo. Tot nu toe gaat het nog goed. Na het plassen en bij het vegen nog wel een heel klein beetje licht roze. Het is dat ik er op let, anders zou je het niet zoek. Het is echt heel weinig en heel licht. Heb wel een raar gevoel in mijn buik, maar dat had ik afgelopen weken ook. Een beetje een stress, zenuwachtigheids gevoel.

Xxx

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hej meid, ik heb het ook gehad, 5 bloedingen.. de 1e met 7 weken en de laatste met 22 weken. De ene keer was het wat meer dan de andere keer. Heb elke x een echo gehad, gewoon om vragen hoor!!! Ze kan wel zeggen, geen zorgen maken.. maar das inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan!!! En je ziet, bij mij is ons ukkie ook lekker warm blijven zitten!

Deel Deze Pagina