Baal van het ziekenhuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cindy1981, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Zoals de naam al zegt ik baal van het ziekenhuis waar ik momenteel loop.
    Voorheen liep ik altijd in een ander ziekenhuis en ben ik super geholpen. Ze namen de tijd en ik had het idee dat ze me begrepen.
    Nu ik verhuisd ben is het dus logischer dat ik naar een ander ziekenhuis ga (ben zelf in dit ziekenhuis geboren).
    Ik krijg bij elke controle een echo (dit mbt overlijden van mn oudste zoon). Daar zijn ze letterlijk 3 min mee bezig. Echoapp op de buik "ja, hartje klopt"en er weer af en aankleden maar. Terwijl bij mijn oude ziekenhuis ze alles rustig gingen meten en gingen bekijken. Denk dat ze toch zo 15 min bezig zijn. Ok het liep daar vaker uit, maar dat neem ik dan voor lief. Ook zit ik nu hele dagen thuis omdat deze zwangerschap verre van volgens de boekjes gaat. Ik vraag om hulp waar het vandaan komt, kijkt de gyn me schaapachtig aan. tja weet het ook niet hoor, terwijl als ik 2 weken later ga bij een vk in datzelfde ziekenhuis ik wel antwoord krijg.
    Ik twijvel heel erg om terug te gaan naar mijn oude ziekenhuis, want het is wel ruim een uur rijden en het nieuwe ziekenhuis is 10 min van mn huis vandaan.

Om de echo fotos moet ik trouwens steeds vragen want blijkbaar krijg je die niet automatisch mee. Zucht

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik krijg nu vanwege eerdere miskramen ook wekelijks een echo en ook dan is het even snel kijken en zodra duidelijk is dat alles goed is, weer klaar.
    Ik vind dat prima: we weten dan wat we willen weten en uitgebreid meten enzo komt bij de reguliere echo´s, lijkt mij... Daar zijn die tussentijdse controles niet voor.
    Denk dat je al blij mag zijn dat je regelmatig gecheckt wordt, want er zijn zat meiden met eenzelfde geschiedenis die het met veel minder moeten doen.... :(

Deel Deze Pagina