De verloskundige vertelde me dat de placenta aan de voorkant ligt, en dat ik daardoor de baby niet zo snel zal voelen. Ik zit nu in week 20 en heb de kleine nog niet gevoeld. Wie heeft/had dit ook en wanneer voelde jij de baby voor 't eerst?
ik heb ze bij beide aan de buikwand gehad. toch voelde ik fynn met 17 weken en deze bij 14 weken al. is dit je eerste kindje? want mischien voel je het al wel maar herkend je het nog niet dat kan ook nog natuurlijk
Ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen, hier kwamen we achter tijdens de geslachtsbepaling met 16+4. Toch voelde ik met 17+1 gekriebel aan de binnenkant van mijn buik, vergelijkbaar met een veertje die langs je buikwand gaat. Dit had ik voornamelijk als ik achter de pc zat. Met 20+1 was dit ook van buiten te voelen, en voelde vriendlief het als eerste toen hij zijn hand op mijn buik had liggen Nu met 26+1 is het erg duidelijk te voelen. Lang niet altijd, maar tegenwoordig zie ik mijn buik zelfs bewegen soms als ik op mijn rug op bed lig, zo leuk! Dus het wachten wordt zeker beloont, alleen duurt dit bij de 1 langer dan bij de ander.... Dit is ons eerste kindje btw, en het is een jongen!
Ik voelde de kleine met 17 weken steeds verschuiven in mijn buik, echte schopjes vanaf week 19 ongeveer.
Ik ben zwanger van de eerste en ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Ik voelde met 18 weken voor het eerst iets heel kleins en met 20 weken echt wel duidelijk. Nu met 29 weken gaat mijn buik in golven op en neer Maar het is echt bij iedereen anders, mijn schoonzusje heeft ook haar placenta aan de voorkant liggen en zij voelde ook pas na de 20 weken wat.
Ik voelde haar ook al rond de 18 weken... Maar vooral later in de zwangerschap voelde ik haar heel onduidelijk, toen ik bevallen was werd ook wel duidelijk waarom... mn placenta was ontzettend dik
hier voelde ik hem met 17 weken en aan de buitenkant met 21 weken. ook ik had de placenta aan de voorkant. in de buik had hij weinig ruimte om te bewegen ben namelijk erg klein. dus vanaf week 31 bijna niet meer gevoeld meer het schuiven van zijn billen langs mijn buikwand. ik denk dat je nog niet precies weet wat je moet voelen en het daarom nog niet hebt gevoeld. als je straks een schopje voelt dan denk je oh is dit het nou dan heb ik het al veel eerder wel zachtjes gevoelt liefs
Bij de 1e lag de placenta voor, en voelde ik het in de 16e week voor het eerst Bij de 2e lag de placenta achter, en voelde ik het in de 15e week voor het eerst. Bij de 3e ligt hij nu aan de linkerkant van mijn buik van mn navel naar beneden toe ook voorliggend, maar bij deze kleine is het ook al vanaf 15weken, en zowel links als rechts voel ik het goed.
Bij de eerste had ik de placenta ook aan de voorkant en voelde ik hem vanaf 17 weken. Bij de tweede lag de placenta aan de achterkant en voelde ik hem vanaf 14 weken.
Ik had dit ook. Voelde ook pas in week 21 voor het eerst iets. EINDELIJK!! Haha wat was ik blij, 's avonds toen ik op de bank zat, vergeet ik nooit weer!
Ik voelde de kleine vanaf 16 weken en vanaf deze week (wk 21) ook aan de buitenkant. Dit is wel mijn 2de kindje. Mijn placenta ligt ook voor.
Bij mijn 2e zwangerschap lag de placenta ook aan de voorkant. Ik voelde haar met een week of 16. Maar heb wel begrepen dat het met een voorliggende placenta heel normaal is dat je de baby pas laat voelt, zeker bij een eerste zwangerschap.
Bij onze dochter had ik de placenta aan de voorkant en voelde ik haar in week 16. Nu heb ik weer de placenta aan de voorkant en voel ik nog niks. Verloskundige had gezegd dat ik het misschien met 14 weken al kon voelen omdat ik het gevoel nu zou herkennen maar tot nu toe echt nog niks, helaas.
De eerste keer had ik de placenta aan de voorkant zitten, en toen voelde ik de baby met 22 weken voor het eerst bewegen. Nu zit de placenta weer aan de voorkant, en voelde ik met 20 weken de baby voor het eerst.
Zie onderschrift Ik was toen 21+3 wkn zwanger en het is ons eerste kindje. Mijn man kon het voelen bij 23 wkn en sinds we haar voelen is ons meisje echt ontzettend druk! Met 16 weken voelde ik af en toe wel iets 'schuiven' links onderin mijn buik (bijna ter hoogte van mijn lies) en daar bleek z met haar ruggetje / billen te liggen, strak tegen mijn buikwand aan en net naast de placenta zeg maar (die echt aan de voorkant ligt). Maar het echte bewegen en schoppen enzo dus vanaf 21+3! Groetjes, Caitlin
Bij de eerste ook aan de voorkant. Ik voelde/ zag hem voor het eerst schoppen tijdens de 20 weken echo
Hier beide placenta's aan de voorkant (tweeling) en voelde ze rond 24 weken. Nu voel ik ze aan de zijkanten goed en op mijn buik zacht. Heb iedere 2 weken echo's en kids breken de tent af steeds. Maar ik heb er maar weinig last van.
Na 20 weken... Moet je zeggen dat ik mìjn meisje nooit super goed gevoeld heb. Ze bewoog wel naar mijn hand toe, maar nu ik weer zwanger ben voel ik het verschil. Geen idee of dat met die voorliggende placenta te maken heeft maar zou me niets verbazen. Deze voelde ik al met 13 weken!