Hey allemaal Na een weekend buikkrampen te hebben gehad net even naar de huisarts geweest Die kwam na onderzoek uit op harde buiken ( wat ik eigenlijk ook wel wist ) mijn bm was zo gevoelig dat ik het zeer onprettig vond dat hij voelde hoe hoog die zat Dat was navelhoogte, dat is toch vrij hoog voor 15 wk + 3 dgn ? Maar kreeg ik voor deze week platte rust voorgeschreven anders zou ik de laatste 11 weken werken niet vol kunnen maken Volgende week moet ik weer op controle bij de gyn en die gaat verder beslissen Zijn er nog meer mama's die zo vroeg al platte rust moeten houden ?? Ik heb er nog eentje van bijna 3 en eentje van 15 mnd rond lopen Dus echt rust heb je toch niet Ik woon in Belgie dus de oudste gaat naar school en de jongste 3 dagen naar het dagverblijf Maar ik voel me zo lui als ik de hele dag op bed lig
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap ook veel meer harde buiken dan bij mijn dochter, gelukkig zegt de gynaecoloog niet dat ik moet plat liggen! Voor een derde zwangerschap is het wel normaal dat je baarmoeder al zo hoog komt! Bij mij kwam die nu rond de 17-18 weken aan mijn navel en aangezien het bij jouw de derde is .. wel normaal! Kan me voorstellen dat het niet leuk is om voortdurend in bed te liggen, maar probeer het toch maar te doen hoor!