Middag dames!! Na een lange tijd ben ik weer online op de pagina Ik kom gelijk aanvallen met een vraag wat al een tijdje in mn hoofd zit.. Ik ben namelijk toe aan een tweede kindje, maar had tijdens de bevalling een knip 2de graads. Ik ben benieuwd wat er met de knip gebeurdt tijdens de 2de bevalling? Wordt er altijd opnieuw in geknipt of hoeft dat niet?? Ik weet ook niet waar ik deze vraag het beste kan plaatsen, als ik verkeerd zit sorry!! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!! Grtjes, Pinar
Ik denk dat je zoiets beter bij bevalling kan zetten. Maar ik lees even mee want ben daar eigenlijk ook best benieuwd naar. Ben niet geknipt maar gescheurd en vraag me inderdaad af of het zeker is dat je dus weer op dezelfde plek inscheurt, of dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn...
Ik geloof dat je dit soort vragen ook weleens voorbij ziet komen bij 'bevalling' inderdaad. Daar las ik altijd dat het nogal verschillend is, sommigen meiden scheuren weer, anderen de 2e keer helemaal niet. Ik heb er eigenlijk nog niet zoveel aan gedacht (knipje gehad) .
Bij de 1e had ik een knip met een hechting of 5. bij de 2e had ik helemaal niets! (een wereld van verschil) Ben benieuwd wat er met de 3e gebeurd???
Eerste bevalling heel erg geknipt ca 30 hechtingen. tweede bevalling niet geknipt 1 klein mini scheurtje 1 hechting maar niet in de buurt van de knip. Wereld van verschil!
dat klinkt zeker goed.. ik ben bij de eerste ook geknipt en had 16 hechtingen dus ik ben benieuwd hoe het bij deze gaat dan.. maar als ik het zo lees ziet het er goed uit voor ons ingeknipte/gescheurde dames hihi xxx
nou nou ik heb gelijk vlinders in mn buik gekregen en opgelucht...!! Maar ik zou het toch leuk vinden als er meer dames reageren met ervaring! het is gewoon leuk om te lezen al die positieve 2de bevallingen
bij de eerste bevalling een knip met vacuum. met flink veel hechtingen. tweede bevalling een scheurtje. en deze bevalling moeten we nog ff afwachten
ik wil jullie stemming niet bederven maar hier niet zo'n soepele ervaring de tweede keer... Eerste ingeknipt, de tweede ging te snel en ben ik ingescheurd. Lag bij mij ook echt aan het gewicht van de beebs en tengere postuur. Toch gaat herstel nu beter dan de eerste keer.
Ik ben daar ook bang voor! Ik had een knip..en 8 hechtingen. en die zijn nog best 'gevoelig' als ik er langs ga met mijn vingers...Brrr. Niks zo erg als de pijn van hechtingen! Bah...... Heb echt gehuild. Maar misschien is het bij een 2de wat meer opgerekt? ik bedoel....er is al eens een kindje doorheen gegaan.. Of klinkt dit niet zo logisch?