indalen baby bij stuit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door simple, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik lees veel over indalen en indalings weeen en dat die vervelend/pijn kunnen doen en kunnen aanvoelen als menstruatie achtige pijn?
    Nu vraag ik me af hoe dat gaat met een stuitligging. Dan dalen de baby's toch niet of nauwelijks in heb ik begrepen? Of heb ik dat mis? En hoe voelde dat proces bij jullie en bij hoeveel weken ongeveer?

Thanks alvast.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb wel eens begrepen dat een kindje kan indalen met zijn billen. Correct me if i'm wrong!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Klopt.
    Hier stuitekindje en met billetjes beetje ingedaald waardoor een draaipoging ook mislukt is.
    Heb wel voorweeen gehad. Geen idee of dat indalingsweeen geweest zijn. Was wel 'irritant' want ik wist niet wat ik moest verwachten maar de kleine is blijven zitten tot de geplande ks

Succes!'

4. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Alhoewel mijn VK ervan overtuigd was dat mijn zoontje goed lag en was ingedaald, lag die gewoon doodleuk in een stuit bij 41 weken. Daarna besloten tot spoed KS. Ik had wel 3 cm ontsluiting, maar heb geen (voor)weeen gehad. Ik heb voor die tijd ook geen 'actie' gevoeld wat zou leiden tot een bevalling. Nu ligt mijn 2e kindje goed en ik voel wel wat meer en ik vind het superspannend!!

Deel Deze Pagina