Hallo, Ik ben op het moment 15 weken zwanger. De eerste weken was ik erg misselijk maar met 11 weken ging het weer helemaal goed en ik had ook weer energie. Ik dacht dat is dus lekker voorbij. Maar vorige week werd ik weer erg misselijk, moet weer regelmatig overgeven en ben ook weer doodmoe. Heeft dat al iemand meegemaakt? Ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand klachtenvrij was en dat het dan weer begon. Graag ontvang ik jullie reacties. Groetjes....
misschien even je bloeddruk en je ijzergehalte na laten kijken, verder is het wel normaal hoor dat klachten tijdens de zwangerschap komen, gaan en weer komen, dat had ik ook
Gemiddeld duurt het misselijk zijn en moe zijn t/m max 20 weken....uitzonderingen zijn er natuurlijk ook. Het kan dus heel goed dat het nu even minder is.
Ik herken het ook enigszins...was wel iets langer misselijk (16 wkn ofzo) en dacht dat ik er toen vanaf was...maar na 2/3 weken kreeg ik een soort van herhaling...was daar ook echt niet blij mee Rond de 22 wkn ging het weg. Nu is het vooral de moeheid die weer toeslaat, maar deze is beter te behappen dan die vervelende misselijkheid Sterkte meis!