Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat je zo'n trekkerig gevoel bij je doos hebt, bv met lopen of slapen. Ik las dat het bandenpijn kan zijn maar ik ben al 25 weken. Zal ik anders de VK bellen? Ik heb er nu al 2 dagen last van, niet de hele dag maar wel een paar keer. Ik had dat gevoel ook weleens toen ik ongi moest worden. Hopelijk kan iemand deze bezorgde a.s. moeder een beetje geruststellen thanks!
Nou is er niemand die het herkent? Ik heb nog wat gegoogled en daar kwam ik deze omschrijving tegen, tevens heeft zij geen antwoord op haar vraag gehad, hopelijk komt hier nog iemand die weet wat het is: Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en heb een soort trekkerig gevoel net boven mijn vagina. Ik heb inmiddels al aardig ervaren wat een harde buik is, is dan net of ik een voetbal in m ijn buik heb. Maar dit zeurderige,gespannen gevoel kan ik niet goed thuis brengen. Is dit wel van de baarmoeder, of zijn het bv je buikspieren die aanspannen? Het gebeurt me veel als ik opsta, als ik me 'strek' als ik ga liggen, als ik naar de wc ben geweest of als ik heb gelopen. En geloof me, ik doe het heel rustig aan. Wat moet ik hier nou van denken? Gr. Charis
Hoi thanks voor je berichtje, maar het is niet echt je doos maar meer heel laag in je onderbuik, niet uitwendig iig. Maar ik denk dat ik mijn vk maar ga bellen. Thanks iig
Volgens mij heb je bij 25 weken een groeispurt, dus het kan goed bandenpijn zijn hoor..dat kun je de hele zwangerschap door hebben... Succes!
Thanks! Ik heb toch mijn VK gebeld en het is heel normaal zegt ze en voor de zwangere die dit misschien nog eens opzoeken.: Het heeft met het verwekingsproces te maken, mijn meisje zit dus met haar hoofd al naar beneden, ze is dus al aan het indalen, alleen kan het nog zijn dat ze er weer uit ploept omdat ze toch door heeft dat het nog te vroeg is. De pijn komt doordat haar hoofdje dus op mijn bekken drukt en het daar dus al ruimte aan het maken is voor het indalen erg leuk dat de pijn toch niet voor niets is hihihihi
Charissie, ik wilde heel verhaal plaatsen maar zag dat je je vk al had gebeld en antwoord had op je vraag Ik zag de topic net pas, anders had je de vk niet hoeven te bellen want ik ben afgelopen Dinsdag nog naar vk en ziekenhuis geweest hiervoor en idd zelfde verhaal als wat jij vertelde en het antwoord erop wat je hebt gehad van je vk Tis geen fijn gevoel, maar nu weet je iig waardoor het komt! Fijn weekend, -x-
Hier precies hetzelfde gehad weken lang!!! Het was de laatste 2 weken wat minder maar het is nu soms weer terug! Ons kindje is al een beetje ingedaald zei de verloskundige maandag.
O wat fijn dat jullie het herkennen voor mij dan hihi, dacht echt ff dat ik de enige was. Maar dan nog een (genante) vraagje aan jullie, hebben jullie ook last van diarree en buikkrampen? Tevens verandert mijn grote boodschap naar heel donker en van hard naar zacht dus....sorry voor mijn onsmakelijke vraag Ze is juist vandaag heel erg druk gelukkig dus weet dat het met haar ok is Fijn dat jullie nog reageerden ookal wist ik het nu wel
Hai, Ik heb er ook hele erge last van hor!! pijn in mn doos, wat ook doortrekt naar mn benen. Kan soms niet meer lopen van de pijn!! Maar bij mij werkt rust, gewoon op de bank.. warme kruik of doek op mn buik.. En idd het wijst vaak wel op een groeispurt! Was bij mij wel het geval met 18 weken, ben nu 23 weken en heb er alweer dik een week last van! Ik moet dan gewoon een stuk rustiger aan doen en veel rusten! Succes.. Liefs angel
Ik heb ook oooooo zo lang last gehad van opstipatie tijdens zwangerschap!!! Erg vervelend Nu afgelopen 2 weken lukt t veeeeel beter, maar idd meer diarree achtig en licht van kleur. Maar volgende dag dan ook weer harder en donkerder dus ik kan t ook niet plaatsen hoe het nou komt Ben iig al blij dat me stoelgang beter is geworden, maar ik lees wel mee om te kijken of er anderen zijn die weten waardoor dit komt Succes Charissie! -x-
Wel fijn dat het iig nu wel een stuk beter is bij jou, ik heb het dus pas sinds een paar dagen. Jij ook heel veel succes, is het ook jouw eerste? Nou ik had maar ook gereageerd bij het onderwerp "enge krampen" daar staan wel veel reacties nu en volgens hun heeft het dus met een groeispeurt van de baarmoeder/beeb te maken waardoor er dus minder ruimte is voor je darmen, dat klinkt indd. wel logisch
Hier idem dito, ook een beeb die lekker met zijn hoofd op mijn onderstel rust. Heel leuk allemaal dat hij goed ligt (als hij zo blijft liggen), maar knap pijnlijk! Vooral in combi met BI.. Oh en m'n rug doet enorme pijn! Die krampen zijn net alsof ik ongesteld moet worden, in m'n rug, darmen, onderbuik...
Ik maakte me dus ook al zorgen. Ik heb dus ook de hele tijd een hele gevoelige onderbuik met een zwaar en trekkend gevoel. Alsof ik een aambeeld in mijn buik meesjouw. Het doet niet zeer, maar voelt zó ontzettend naar. Vooral met lopen. En als ik dan iets teveel of te hard loop, krijg ik ook nog harde buiken. En dat zware gevoel maakt ook, dat ik steeds druk op mijn blaas voel, terwijl ik geen blaasontsteking heb. Ik vind het zo rot....en dan heb ik ook nog bekkenpijn......