ik voel nog niets....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meisje26, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hallo allemaal,
    Ik ben nu 18 wkn zwanger en ik voel nog steeds niks eigenlijk. 't is de eerste, en ik weet dat het misschien pas bij 20 weken komt. Maar m'n buik is al wel behoorlijk dik, en ik lees zoveel verhalen over mensen die wel al veel eerder iets voelen, ook bij een eerste kind.

ik maak me gewoon zorgen, bah.

liefs van mij

2. Ireen79

Ireen79 Actief lid

4 jun 2007
    109
    0
    0
    Maak je geen zorgen joh, het komt vanzelf goed! Echt waar ;)

Je bent ook echt niet de enige die zich hierover druk maakt hoor, is heel normaal! Bij mij hielp het dat ik een doptone had aangeschaft, kon ik zelf nog even naar het hartje luisteren om te zien of de baby 'het nog deed'. ;)

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Waar ligt je placenta? Als dat aan de voorkant is dan kan dat ook een reden zijn dat je nog niets voelt.

Ga vanavond eens rustig zitten en voel zelf eens of je kan voelen waar in je buik je kindje zich bevindt.
    Leg dan je hand aan de andere kant en laat hem daar lekker liggen, maak het er lekker warm. Grote kans dat ukkie naar je hand toe zwemt en zich onder je hand nestelt.

In het begin zijn de trapjes, stompjes zo zacht dat het gewoon onopgemerkt kan blijven omdat je te druk met andere dingen bezig bent.

Niet teveel zorgen maken. Vanaf week 28 hoef je uk pas dagelijks te voelen. Tot die tijd kan het zijn dat je uk voelt en dan weer een aantal dagen niet.

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik begon ukkie te voelen met 16 weken, maar echt VOLUIT vanaf week 20, 21. En nu echt op alle gepaste (en opgepaste :) ) momenten. Maak je geen zorgen... het komt goed.

En misschien trapt die kleine van jou richting je ruggengraat, voel je dan ook nog niet... hij/zij heeft alle ruimte om te zwemmen en te buitelen - en ontwikkelt langzaamaan de kracht om aan mama te laten weten dat zij een baby krijgt :)

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Het is heel begrijpelijk dat je nu met 'spanning' zit te wachten op die 'eerste' gevoelens. Het komt echt vanzelf. Probeer jezelf niet teveel af te spiegelen, het duurt echt niet lang meer....... Probeer als je in bed ligt of je anders echt ontspant te concentreren op je buik. Je zult zien dat het echt vlug komt

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is helemaal niet verontrustend hoor!
    Lang niet iedereen voelt iets voor de 20e week. Volgens mij moet je het zelfs tot ongeveer 22 wk geven...dus je hebt nog wel even!
    Misschien heb je het stiekem toch al gevoeld...maar wist je het niet.
    Succes met afwachten, komt vast goed!

7. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    bedankt dit stelt me toch enigszins gerust!

Deel Deze Pagina