Hallo Meiden, Ik heb heel vaak 's nachts van die rusteloze benen, ik kan ze dan niet stil houden en ik kan dan niet slapen. Ik slik al wat extra magnesium tegen kuitkramp, maar die rusteloze benen blijven. Heeft iemand een tip om dit minder te maken of weg te krijgen? Groet Snoozie
Weg gaat dit denk ik niet.. tenminste wát ik ook deed.. t blééf tja jeuken in mn benen zeg maar. Idd niet stil kunnen houden. Tips gekregen. Een stuk zeep bij je voeteneind neerleggen (niet geholpen bij mij) en voor je naar bed gaat, even je kuiten goed strekken. Succes!
Bij mij hielp het een beetje toen ik mijn voeteneinde wat hoger legde (doeken eronder...) maar echt verdwijnen? Nee.. Soms nu nog steeds wel eens last, haha, en dat na 16 maanden! Succes!
Wat een gekke tip, die van dat stuk zeep, wat zou dat doen dan? Mijn benen iets omhoog leggen ga ik ook eens proberen en idd eens goed strekken, want dat gevoel heb ik dan idd steeds, alsof ik mijn spieren 'lang' moet maken. Alvast bedankt meiden, meer tips zijn welkom!
Mijn mannetje masseert mijn benen even als ik weer last heb en een warm bad wil ook erg fijn zijn! Die rusteloze benen zijn idd erg irritant: word je daar ook nog eens door uit je slaap gehouden. Alsof een volle blaas, spartelende baby en het warme weer al niet genoeg zijn, Ik heb vanaf vandaag vakantie, ga maar eens over op de middagdutjes, denk ik, :-D