ovulatiebloeding??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door devil81, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Beste verloskundige,

Ik zit hier een beetje met een dilemma,
    Ik ben inmiddels al een jaar gestopt met de pil, helaas nog niet zwanger,
    Maar nu heb ik weer wat nieuws, ik heb vanaf gisteren ineens een beetje bruinig, oranje bloed, niet net als een menstruatie, maar het gekke is, ik zit op dag 18, (niks geks) heb meestal een cyclus van 30-35 dagen, een positieve ovulatietest heb, is dit nu een ovulatiebloeding?? Ik zou denken dat die begint op als het eitje gesprongen is, maar dat duurt dus nog even..., ik snap er niks meer van, Ik hoop echt dat je een antwoord hebt op mijn vraag?

Na een jaar nu dit weer, ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, word er erg onzeker van!!

PS: ik ben wel grieperig geweest, en zet veel kracht met hoesten, Moet erg veel hoesten, maar dat kan toch geen effect hebben op een bloedind daar beneden??

BVD voor het lezen en eventueel antwoorden van mijn vraag!

XXX

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Devil81.

Helaas is niet alles wet je lichaam doet te verklaren.
    Je zit op dag 18 van je cyclus, dan zit je nu toch rond je ovulatie? Dus zou dit inderdaad een ovulatiebloeding kunnen zijn.

Maar het kan ook tgv het hoesten zijn, door veel druk te zetten, kan er een vaatje springen in de baarmoedermond wat naar buiten komt en dit is bruinig bloedverlies.

Groetjes Ineke.

3. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hartstikke bedankt voor je heldere antwoord,

Ik moet op het moment echt veel kracht zetten met hoesten, zo dat alles er ook echt zeer van doet, het kan idd ook een ovulatiebloeding zijn, mijn ovulatietest geeft aan dat ik volgens mij morgen mijn eisprong heb!

Voel het ook aan mijn lichaam, maar normaal kan ik het ook zien aan mij slijm (cervix) is nu lastig met dat bloed!!

XXX

Deel Deze Pagina