Dames ik heb sinds vanmorgen wat krampen in onderrug en onderbuik en sinds 7 uur steeds regelmatiger. Steeds om de 7 'a 10 min. Wanneer moet ik gaan bellen??? Ze zijn nog goed te doen, hoef nog niet echt te puffen maar voel wel dat het geleidelijk oplooopt en weer afneemt!
Anders gewoon even bellen voor de zkerheid! volgens mij was het bellen als ze om de 3-4 minuten kwamen een uur lang..
Nu komen ze echt om de 10 min. Moet ik dan ook mijn man bellen van zn werk??? Of moet ik daarmee wachten en eerst de verliskundige bellen?
Misschien is het wel prettig voor jezelf als je man er is. Gewoon ff aankijken wat je zelf het prettigst vind.
Gewoon bellen als je jezelf daar prettig bij voelt! Ik wens je een goede bevalling toe en laat je het ons nog even weten als je kleine meid er is
Zo begon mijn bevalling, dus wie weet, hoop het voor je... Ik moest de verloskundige bellen als er een uur lang om de 4, 5 minuten weeën die ongeveer een minuut aan houden waren. Maar omdat het niet altijd bij iedereen even regelmatig is, mag je ook bellen als je in een uur 12 goede weeën hebt gehad. Ik weet niet hoeveel reistijd je man heeft, maar persoonlijk zou ik hem wel gaan bellen idd.
Het komt maar niet door. Zit nu nog steeds op 10 min en soms zelfs 20 en dan duren ze 30 tot 45 sec. Ik hoop dat het wek doorzet!!! Duimen jullie voor me?!
In het begin waren ze bij mij ook heel onregelmatig met soms tussenpauzes van 20min maar ze hadden me aan het eind vd dag wel 2cm ontsluiten bezorgd, dus heel veel succes vanavond en vannacht!! Probeer zoveel mogelijk te rusten wie weet sla je de nacht wel over straks.
@ bloempje.... Ja ik heb net ook even een dutje gedaan. Kan het ook zijn dat de ene wat heftiger is dan de ander???
Ja die lange kunnen heftiger oplopen dan de korte. Maar ze zijn allen niet voor niets, je bent in ieder geval goed bezig! Spannend he?
Ik heb 's avonds na etentstijd de VK gebeld wat te doen omdat ik al heel de dag weeen had en we richting nacht gingen. Toen is ze om half 8 even komen kijken voor de zekerheid en had ik de 2cm. Vervolgens kwam er elk uur een cm bij tot 22:30 5cm en toen hebben ze even later boven op bed m'n vliezen gebroken. Uiteindelijk is om half 3 mijn zoontje geboren na een uur persweeen.