Vannacht ben ik wakker geworden met griep, heb toen 2 paracetamol genomen, volgens mij kan het niet veel kwaad om paracetamol te nemen, maar hoeveel is verstandig per keer en hoeveel mag je er max. op een dag..? Verder had ik gisteravond ongesteldheidskrampen / buikpijn.. zijn dit de beruchte oefen weeën? Had wel een wat hardere buik, maar niet echt "harde" buiken....
Paracetamol kun je gewoon nemen als je zwanger bent. Zou even in de bijsluiter kijken voor de dosering, volgens mij is het totaal 3000/4000 mg verdeeld over de dag (dat is meestal 3 of 4 keer 2 pillen). Zou alleen wel even opletten dat je geen pillen hebt waar ook allerlei extra dingen in zitten (caffeine oid), die mag je meestal niet. Wat oefenweeen betreft kan ik je helaas niet helpen, heb echt geen idee hoe ze zouden moeten voelen Klinkt wel alsof het dat zou kunnen zijn Succes met de griep! Groetjes Rosa
Thanks Rosao wat betreft de paracetamol! Verder niemand die me kan vertellen of het wel of geen oefenweeen waren?
Ik heb sinds 32.4 weken last van indalingsweeen, dat kunnen die van jou ook wel zijn denk ik. Dan hoef je niet perse harde buiken te hebben, soms wel een beetje. Bij oefenweeen heb je volgens mij wel altijd harde buiken, maar zijn ze vrij regelmatig. Bij mij voelt het als menstruatiepijn, in mijn liezen, trekt soms door naar mijn benen. Meestal 's avonds, vaak wel een half uur achter elkaar (zonder pauze dus...) . Lekker oefenen met puffen dus (in mijn geval)