Ik ben naar aanleiding van het topic "wanneer heb jij je volgende echo" benieuwd: ik zie daar de groeiecho's vaak voorbijkomen en vroeg me af of dat standaard is. Of verschilt het per VK-praktijk?
ik loop bij de gyn en krijg de groei echo volgende week met 30 wkn zwangerschap(is hier standaard trouwens)
Ligt aan je vk praktijk volgens mij. Bij de praktijk waar ik zit, is het wel standaard met 30 weken een groeiecho en bij 36 weken een liggingsecho. Zelf hebben wij met 27 weken een pretecho (3D) laten maken en toen is de groei ook gemeten.
Dank! Ik mijn mijn VK er nog niet over gehoord dus ga er maar vanuit dat het niet standaard is. Verder heb ik ook geen indicatie. Ik heb een pretecho gepland. Wil graag mijn jongetje toch nog wel een keer gezien hebben voor zijn geboorte. Gewoon even zeker weten dat alles ok is!
vanwege mijn gewicht begreep ik dat ik er ook 2 kreeg, met 30w en 35w is volgens mij niet standaard. alhoewel sommige misschien het gewoon aanbieden, bij mijn zoontje had ik er ook een met 35w