Wie heeft hier nog meer ervaring mee? En dan hoe deden jullie baby's het? Ik heb nierstenen en ernstige nierstuwing en ik lig nu alweer een poos in het ziekenhuis met ernstige aanvallen. De gyn wil waarschijnlijk gaan inleiden. Ik had dit met de vorige twee zwangerschappen ook. Oudste is gehaald met 37.5 en de jongste kwam uitzichzelf met 36.5 beide deden het goed. Maar ik maak me best wel heel erg zorgen. Ik kan geen pijnstilling krijgen omdat de bevalling ook gewoon zo kan gebeuren en je kind moet dan niet onder de opiaten zitten. Pijn lijden dus . Maar wel met liefde. Ik heb al 2 cm ontsluiting ben dus wel al inleidtbaar..
Hoi, nog geen ervaring ermee maar word ws. ook ingeleid met 37 weken.. Maar.. Lees ik goed dat je dan geen pijnstilling mag? Ook niet een ruggeprik? Fijn dat je al voldoende ontsluiting hebt. Heel veel succes straks!
Gyn is nog niet langs geweest, dus ik weet nog niks.. Ja pijnstilling mag wel bij de bevalling maar niet voor de nieren. Omdat een de bevalling ook uit zich zelf kan komen en dan is de baby te suf en krijgt problemen bij de geboorte.
Geen ervaring met inleiden, maar mijn oudste is met 36+6 geboren. Op zich deed hij het goed. Was flink aan het gewicht en kon zich redelijk op temperatuur houden dus hoefde niet de couveuse in. We moesten wel 3 dagen blijven omdat zijn suiker niet goed was en hij teveel afviel in het begin. Verder wel wat last van randprematuren gedrag, waarvan het moeite hebben met drinken het vervelendste was. De jongste is met 37+5 geboren, en ik vond dat echt een wereld van verschil. Dus mijn ervaring, als er een keuze is liever niet. Maar met een beetje voorbereiding (denk dat dat bij ons al veel had gescheeld) is het te doen.
Ik ben ingeleid met 36 weken omdat ik Al 3 weken met een vliesscheur liep. Mijn dochter woog maar 2410 gram Maar deed het super😃 ze mocht bij mij Op de kamer blijven en na 5 Dagen naar huis gegaan😃
Hier ernstige nierstuwing gehad en zelfs twee katheters in beide nieren.. Uiteindelijk ook ingeleid met 37.2 nadat de bevalling zelf op gang leek te komen maar toch weer was gestopt. Kindje was prima op gewicht het enige was dat we haar goed moesten stimuleren met drinken omdat ze randpremature kenmerken vertoonde. Overigens na de bevalling waren alle nierklachten weer verdwenen gelukkig
Wat fijn te lezen dat er meer meiden zijn met ernstige nierstuwing. Ik ben vorige week opgenomen in het ziekenhuis met hetzelfde probleem. Aan infuus pomp gelegen tegen de pijn. Zaterdag naar huis gegaan met boscopan zetpillen en paracetamol. Hoop het hiermee thuis zo lang mogelijk uit te kunnen zingen, maar het valt niet mee.. Ik ben nu 26 weken. Dus moet nog heel lang, niet ideaal om de komende 14 weken in het ziekenhuis te moeten liggen. Wanneer begon het bij jullie? En hoe is het verder verlopen? Ze gaven in het ziekenhuis al aan dat ze verwachten dat ik regelmatig terug zal komen om te blijven logeren en aan t infuus te liggen... Was dit bij jullie ook het geval? En hoe heb jij de katether ervaren Cee? Ik ben nu al doodop van de pijn, dus hoop nu al om met 37 weken ingeleid te mogen worden, maar hier heeft de gynaecoloog het nog niet over gehad. Is ook nog ver weg natuurlijk..