16 weken, harde buiken??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Trinity, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trinity

Trinity Fanatiek lid

Nov 7, 2012
    1,176
    0
    0
    Overijssel
    Al een aantal dagen lijkt het alsof (het klinkt raar ik weet het) maar dat mn baarmoeder naar voren word geduwd. Mn buik word hard, het doet niet zo zeer pijn maar het voelt niet echt fijn, en als ik een kleermakers positie zit op de bank dan doet het pijn, dat doe ik dus ook niet meer.

Maar ik had gister avond de verloskundige gebeld, en gevraagd wat dit kon zijn, het voelde gewoon niet echt prettig en dit heb ik nooit gehad met mn eerste. De verloskundige zei dat dit harde buiken waren en dat ik rustig aan moest doen, zolang het niet een paar keer in het uur was en aanhield hoefde ik me geen zorgen te maken.

Maar hebben meerdere meiden dit ook gehad? Ik ben vandaag 16 weken, en dit voelde gewoon echt vreemd.

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Ja heb ik ook gehad voor de 20 weken! Na de 20 weken nooit meer, zelfs geen voorweeen. Met 39 + 4 bevallen.

3. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    Jep hier ook. Zowel bij de eerste als nu.. Al vanf 14 weken.. Ik heb denk ik een hele gevoelige baarmoeder... Ik hoef maar op te staan en bam hard..ik maak me er niet meer dtuk over maar bij twijfel zou ik altojd de vk bellen..

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    Ik zou ook ff laten checken of het geen blaasontsteking is.

5. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Heel herkenbaar hoor, en ik had het bij mijn eerste al bij15 weken. Ik ben van haar bevallen met 39.4 weken, dus dat zat wel goed! Ik heb nu mijn eerste harde buik ook alweer gehad!

Tip: rustig aan blijven doen en even rustig zitten of liggen.

Grtz Pinda

Share This Page