Wanneer hebben jullie voor het eerst weer sex gehad? Dochter is 10 dagen en heb heel erg veel zin, maar heb wel hechtingen.
Tja mijn zoon is nu 3 wkn en heb ook wel weer zin. Had ook hechtingen maat het voelt nog niet genezen. Ik durf nog niet. Ik wacht nog even tot de nacontrole. Liefs
Bij de eerste pas na een week of 12 (had een lastige ruptuur die nog lang pijnlijk bleef), nu na iets van 3,5 week (ik vloeide niet meer). 10 dagen lijkt me wat vlot maar als je geen bloedverlies meer hebt en je er goed bij voelt.. zorg wel voor anticonceptie (je weet nooit wanneer je weer ovuleert en een condoom vermindert ook het infectiegevaar)!
Hier de zin ook vrij snel terug. In de eerste week maar hebben toch gewacht totdat het bloeden gestopt was. Dit was na ongeveer 5 weken
Na 4 weken, maar wel met condoom zodat het schoon zou blijven daar beneden. Ik vloeide na de eerste week al niet meer en hechtingen waren eruit na de 7de dag. Moet wel zeggen dat het wel echt heel gevoelig was.
Hier na 8 weken. Van zh mocht het na 6 weken (toen op nacontrole geweest) maar ml durfde het toen nog niet aan.
Hier toevallig gisteren weer voor het eerst. Ik ben 3 weken geleden bevallen en ik had ook hechtingen en ben net 2 dagen gestopt met vloeien. Het ging goed nergens last van. Ja naderhand van me bekken (had in me zwangerschap ook last van bekkenpijn) en wel met condoom gedaan natuurlijk.
Na 10 WK. Na nacontrole begonnen met AC. Die eerst 4 weken geslikt voor betrouwbaarheid. Houden niet zo van condoom en was ook bang voor pijn gezien de ks
Jeeh wat snel allemaal zeg? Ik had er totaaal geen behoefte aan terwijl we in de zwangerschap de laatste 20 weken ook helemaal niet actief waren. Wij pas toen ons zoontje een week of 13 was. Ik had wel eerder behoefte maar vond het eng. Toen ik het voorzichtig aankaartte zei mijn man dat hij natuurlijk ook wel wil maar het aan mij over liet of ik er aan toe was. 1e keer vond ik best pijnlijk en helemaal niet fijn. Onwennig en gek idee.
Hier 3,5 week volgens mij. Wel al eerder geprobeerd, maar was nog te pijnlijk Ik vloeide ook heel snel niet meer, wel nog met condoom gedaan tot ik weer aan de pil ging (was na 5 weken volgens mij).
Volgens mij is de regel als je gestopt bent met vloeien. Ik moest er de eerste 3 maanden niet aan denken ivm een knip en een ontregelde bekkenbodem...
Ik had de dag na de bevalling alweer zin... Nu na dikke 3 maanden kan het eeeindelijk weer!! Wel alleen maar in 1 standje, maar het kan dus ik ben al erg blij. Het was nogal afzien