Beste verloskundigen, Ik ben nu 22weken zwanger en ga altijd graag naar het festival mysteryland. Ik heb mijn eigen verloskundige gevraagd of dat verstandig is maar ze kon daar geen duidelijk antwoord op geven en gaf aan dat dat een gevoelskwestie is. Ik voel me prima en zou het lichamelijk aan kunnen voor mijn gevoel, maar wil niets doen wat schadelijk zou kunnen zijn voor m'n zwangerschap. Kan ik een paar uurtjes gaan of is dat echt onverstandig? Ben dan 23 weken en 2 dagen zwanger. Alvast bedankt
hoi ik ken het festival zelf niet. Maar op zich kan het geen kwaad. als er veel herrie is dan zou het minder goed kunnen zijn voor het gehoororgaan van de baby. Blijf dan in elk geval ver van de geluidsboxen vandaan. Mirjam
Bedankt voor je antwoord. Er worden verschillende soorten muziek gedraaid dus harde geluiden zijn er wel, vooral buiten maar ook wel in tenten. Ben mocht ik gaan zeker niet van plan dichtbij de boxen te gaan staan en pas laat in de middag te gaan. Wat bedoel je precies met minder goed? Kan het het gehoor echt beschadigen, want dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Nogmaals bedankt voor je antwoord!
Hallo, Bij te lange blootstelling aan te hoge tonen kan een baby gehoorbeschadiging oplopen. Maar ga je niet in de buurt van de boxen staan en je gaat ook niet dagelijks/wekelijks naar een festival is het geen probleem. Veel plezier. Groetjes Ineke