Geslacht onzekerheid...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kdvjuffie, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Hebben 2 weken terug een geslachtsbepaling laten doen... Nu hebben we maandag de 20 weken echo en ik word steeds onzekerder over of ze het wel juist hebben gezien!
    Ik hoor veel vaker in mijn omgeving dat ze bij de geslachtsbepaling iets anders zagen dan bij de 20 weken echo... Jongen en meisje beide welkom alleen hebben we ons nu wel ingesteld op een van beide!
    Wat zien jullie op mijn echo foto's? Bij de 2e foto zit ons kindje als het ware op de knietjes...

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

bij de eerste foto zie ik duidelijk 3 streepjes, dan is het toch een meisje?

Ik weet bij de echo van mijn zoon dat er overduidelijk een slurfje tussen de beentjes aan het bungelen was.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg een meid!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik zou ook zeggen een meisje..

5. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    meisje

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Lijkt mij ook een meisje. Ben zelf ook nogal onzeker. Hier zei ze ook een meisje maar t lag er niet bepaald goed voor dus ben benieuwd of t vlg week bij de 20 weken echo nog steeds een meisje is ;)

7. kdvjuffie

Fijn dat jullie het ook zien :) Hoop ook dat we maandag nog even mogen spieken van de kleine voor de zekerheid en uiteraard dat alles goed blijkt te zijn want dat staat voorop!
    Tnx voor de reacties!!!

8. kdvjuffie

@Luvv stom he dat je opeens weer zo onzeker word... Ben heel benieuwd of het bij jullie ook nog steeds klopt!!!

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Die onzekerheid herken ik wel :) Bij ons bij pretecho met 19 weken ook geslachtsbepaling, kleine lag er uitstekend voor, dus het was allemaal goed te zien, en nog twijfel ik of ze straks bij de SEO niet opeens iets anders gaan zeggen :D

10. kdvjuffie

@emily27 ja stom he... ik hoor het zo vaak om me heen dat ze toch opeens wat anders zien! Ik moet nog een paar dagen geduld hebben en dan ook maar hopen dat de kleine meewerkt ;)

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi ik kan er inderdaad echt niks anders van maken dan een MEISJE :D

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Duidelijk een meisje!

13. kdvjuffie

Gelukkig dat jullie het ook zien!
    Tijdens de echo riep ik al... ooo ik heb het gezien. De echoscopist vroeg wat heb je gezien dan dus ik antworode met een piemeltje, was een beetje raar want ze was op dat moment niet eens bij het geslacht in de buurt hahahahhaha!

Deel Deze Pagina