Ben ik de enige die het nu zwaar vind?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wizard, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Pffff...even mijn hart luchten hoor. Iris is op dit moment met meerdere kiesjes bezig en slaapt heel, heel slecht. Zowel overdag als 's nachts. En met slecht bedoel ik ook echt slecht..... :cry: Bovendien is ze overdag onuitstaanbaar waardoor mama echt helemaal op aan het raken is. Ik ben nu 38 wkn zwanger en als het zo doorgaat ga ik echt doodvermoeid de bevalling in, laat staan dat ik straks voor twee kinderen moet zorgen. Ben ik nu de enige die het zwaar vind? Hoe doen in hemelsnaam ouders (mama's) dit met meer dan twee kinderen, klagen die dan helemaal nooit dat ze moe zijn? Ik hoor jullie er nooit over! Vinden jullie het dan nooit zwaar?

Liefs Eva

2. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Oeps, sorry... :oops: deze topic hoort bij baby & dreumes thuis denk ik

3. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Mijn dochtertje is pas 6 geworden en ik ben 37 weken zwanger...Ze is geen makkelijke tante en erg dwars en brutaal op het moment. Ik vraag me ook af hoe dat straks met een 2e moet. Ik denk dat er heel veel moeders zijn die dit hebben hoor, alleen wordt er minder over gesproken....Want als moeder zijnde wil je toch voor iedereen alles onder controle hebben. Maar als je eenmaal met moeders over dingen gaat praten, weet ik zeker dat je niet de enige bent hoor.

4. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Hoi Wizard, ik weet niet hoe oud Iris is, maar er staat bij zwangerschap een leuk topic over zwanger en straks 2 of meer kinderen onder de 2 jaar....

Ik ben nu 18 weken zwanger en mijn dochter van 2 is af en toe om te wurgen...haalt soms echt t bloed onder je nagels vandaan, ja, vindt t behoorlijk zwaar!

groetjes Chantal

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja het is gewoon zwaar! Mijn oudste is nu 2,5 en de jongste dus ruim 4 maanden. Zowel tijdens de zwangerschap als nu vond ik het gewoon zwaar. Gelukkig staat daar ook genoeg leuks tegenover, maar dat neemt niet weg dat ik elke avond uitgeput op de bank neerplof!
    Het grappige is dat ik, toen ik nog maar 1 kind had, me ook afvroeg hoe mensen dat met meer dan 1 kind deden. Nu heb ik er 2 en vraag me af hoe mensen in vredesnaam 3 of meer kinderen kunnen grootbrengen. Maar blijkbaar lukt het dus toch gewoon altijd. Gewoon steeds een versnellinkje hoger!
    Het komt allemaal goed, als je af en toe gewoon je verstand op nul zet, en hopelijk ook wat hulp krijgt!

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Jaaa het is heel zwaar! Niemand die zegt van niet hoor althans mij zal je dat nooit horen zeggen en ja ik klaag ook wel eens en soms moet mijn man het ook ontgelden ;)
    20 weken zwanger, een zoon van 5 een dochter van3 een zoon van 1 en zwanger
    dus ja is zwaar hihi is normaal hoor

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijne ook hoor, vooral als ze moet douchen of naar bed gaan gaat ze echt moeilijk doen :rolleyes:

8. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    leuk he meiden hihi, heb er ook zo eentje ze is nu 3 maar denkt soms dat ze de koningin in levende lijve is haha
    de jongens hier zijn gelukkig een stuk rustiger en meegaand
    dochterlief lijkt meer op de mama denk ik hahaha althans dat zeggen de opa en oma`s en de papa toch

9. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Nou bij ons denkt ze ook af en toe dat ze de koningin is, en da vooral als er andere mensen bij zijn en ze mij dus lekker voor gek kan zetten.

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    haha jah ken het gevoel en dan ben jij nog verder dan mij dus staat me nog het een en ander te wachten :)

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    in de laatste weken van de zwangerschap was Sam vaak bij mijn schoonmoeder, zo kon ik een beetje rusten, en werd ik niet oververmoeid dankzij Sam. Heb haar wel vreselijk gemist hoor, maar die rust was erg fijn.

Deel Deze Pagina