Ik zou me geen zorgen maken. Bij mij ligt ie ook aan de voorkant. Gelukkig voel je niet alleen met de voorkant. Voorop schopt de kleine er dwars door heen. Aan de zijkanten voel je trouwens ook prima.
Hier ook placenta aan de voorkant. Ik voel nog helemaal niks en word er knap nerveus van. Soms huilbuien omdat ik bang ben dat het mis is. Het is fijn dat ik lekker kan doorslapen 's nachts, maar ik wil wat voelen, word er gek van dat ik steeds niets voel!
Wanneer heb je de 20weken echo of heb je deze al gehad? Hierna zijn heel veel mensen wel heel erg gerustgesteld.
Die heb ik al gehad! Alles was goed, hij/zij bewoog ook heel veel wat volgens de vlos een goed teken is, maar ik blijf die onzekerheid maar houden.
Ja ik heb de angelsound om af en toe lekker naar die zwembewegingen te luisteren (nu hoeft dat niet meer, want ik voel het nu wel duidelijk), maar ik snap het wel. Opeens zal je het voelen en dan best hard. Of je voelt het misschien al, maar je beseft niet dat het het baby'tje is? Heb je geen lekker warm bad waar je in kan liggen? Ga je dan eens helemaal concentreren op je buik en je baby. Handen erop en misschien voel je het dan? Niet te snel opgeven
Ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen. Maar ik voel ons ventje al vanaf 20 weken super goed en de hele dag. Het wil dus niet altijd iets zeggen.
mijne ligt ook voor en ik voel haar ook al heel goed, ze reageerd ook goed op mijn hand maar bij de ene is het sneller dan de ander, en ik waas er ook echt te veel mee bezig..
Hoi Dora, Mijn placenta ligt ook voor. Maak je maar geen zorgen. Duurde wat langer dat ik mijn baby voelde (met ca. 26 weken), maar je voelt het echt wel hoor. Met name onderin mijn buik en opzij.