echo geslacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Prulleke, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    had deze echo met 15 weken.

vind de schaamlippjes zo groot voor 15 weken. wat vinden jullie???

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ben wel benieuwd wat hierop gereageerd wordt, heb zelf inmiddels al 2x geslachtsbepaling gehad, het lijkt het meest op een meisje, maar ze vindt het nog wel een beetje fors, net alsof er toch een uitsteekseltje zit, maar dit lijkt niet echt op een piemeltje.

We hebben dus telkens 3 streepjes op echo met uitsteekseltje, nu ligt de navelstreng ook nog tussen beentjes door, dus daardoor wordt het nog moeilijker kijken. Heb dus nog geen garantie, ga over een week of 2 nog een keertje spieken, en dan met de 20 weken echo ook nog een keer.

Liefs Moons

3. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

hoi ik heb gisteren ook een geslacht echo gehad is een meisje

ook bij echo bureau utrecht met 17 weken zwanger
    bij mij ziet het er anders uit komt misschien omdat de echo gemaakt is met 17 weken

groetjes jolanda

je kan kijken bij mij bericht is het een meisje daar staat een echo van mij

4. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Ik denk toch ook echt een meisje aan de streepjes te zien. Dat de schaamlipjes zo groot zijn denk ik dat het komt omdat ze opgezwollen zijn, en las ergens dat ze dat altijd zijn in het begin?!

5. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    weet dat ze na de geboorte wat kunnen zwellen vanwege de druk.. maar met 15weken?

6. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    zo vroeg al? als je zo vroeg al een echo laat maken voor geslachtsbepaling is het dan zeker? want ik wil mijne graag weten maandag ga ik weer naar de VK maar alleen controle geen echo en om een echo voor geslachtsbepaling moet ik €90,- betalen ^o) ik denk en vind dat het goedkoper kan ik kan gwn niet wachten tot mijn 20 weken echo en misschien kom ik het geslacht niet eens te weten

7. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    gister een bureau gebeld en kon gister avond al terecht. Het is nu overduidelijk een meisje!

maar wel met een hele andere echo als dit. hier zag je echt de 3 streepjes.

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou wel fijn dat je nu echt duidelijkheid hebt voor je gevoel, toch?!

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Oeh! Ik zie dat je al een echo hebt gehad en dat het een meid is! Gefeliciteerd!

Deze foto lijkt wel enorm veel op de foto van mijn zoontje, waarbij ze meisje zeiden (zie foto in mijn album, de eerste)...
    Maar bij jou dus blijkbaar wel een meid:)

Deel Deze Pagina