Vaderdag kado?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben benieuwd wat jullie je (schoon)vader geven als vaderdag kado.

Mij lijkt het leuk om een week van te voren een echo te laten maken en dat op dvd te zetten en die dvd dan geven als kado. Zo kunnen zij ook zien hoe de baby eruit ziet en hoe het beweegt. En dan lijkt het me leuk om er een tutje bij te geven met I Love Opa, en mischien een rompertje of slabbertje met iets van voor opa ofzo.

Vinden jullie dat iets? Of is dat totaal niet leuk voor een vader?

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    ff off-topic ;)

Meeeeiidd, hoe is het met je????????

-x-

En dan nu ff on-topic..

Rompertje met I love opa (L) !!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Rompertje..héél leuk. En ik wilde zelf ook een echo doen :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wanneer is t ook alweer vaderdag (schaam! weet t echt niet meer)

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    @ Butterfly: Hee butterfly, het gaat goed met me hoor GELUKKIG.. nergens last van.. morgen alweer 18 weekies.. buik groeit goed.. baby voel ik heeeeel soms.. geniet er echt van. Hoe is het met jou??

@ Roozjuh: Het is 21 juni vaderdag.

Ja het lijkt me heel leuk voor me vader. zo kan hij ook is zien hoe het allemaal in ze werk gaat. Me moeder en schoonmoeder zijn natuurlijk al meegweest naar echo's maar me vader en schoonvader niet. dus dat leek me wel ergg leuk.
    Me moeder vond het ook een heel leuk idee dus denk dat dat het wel word.

Waar kan je trouwens leuke dingetjes kopen met i love opa, of opa is the best ofzo?

6. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Je kan leuke rompertjes, slabbetjes, mokken e.d. bij de Prenatal kopen met mijn opa is de best, I love opa. (Vast ook wel bij andere babyzaken hoor)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    21juni? o dag erna gaan we trouwen haha ehm ja even leuk kadotje zoeken dus nog :)

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Leuk om te horen wijffie !

Ik heb sinds paar maanden nu een nieuwe vriend, ging tussen mij en me ex niet meer..
    Me vriend en ik kennen elkaar al jaren, en hebben op moederdag besloten om voor een kleine te gaan ! Echt heel erg leuk :)

Kus

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    SUCCES!!

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

goh geen ideeeee wat i voor vaderdag ga kopen. ik weet dat mijn vader en ook mijn schoonader eingelijk helemaal niks om vaderdag geven (volgens mij weten ze niet eens wanneer het is hihihih) voor mijn vriend wil ik wel een kadootje kopen. de baby is nog niet geboren maaaaarrr over 2 maandjes is hij vader dus in mijn ogen is hij dat nu ook.
    ik weet alleen niet wat.

11. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Pfff... gelukkig doen ze bij mijn man thuis niet aan vaderdag, dus ik hoef niets te zoeken voor mijn schoonvader. Voor mijn man laat ik mijn dochter iets leuks knutselen. Toen zij nog in mijn buik zat heb ik hem een shirt gegeven met daarop 'men who change diapers RULE.' Deze heb ik toendertijd gekocht. Wellicht dat ze nog steeds wel van dat soort shirts hebben voor vaders to be?

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hihihd ie is wel heel leuk moet ik zeggen weet iets anders dan i love pappa ofzoe iets en ik vind het ergens wel bij hem passen zo een tshirt.
    bedankt voor het ideetjes..ik ga ff kijken of dat ze zo een tshirt nog verkopen

13. brenda24

brenda24 Lid

11 sep 2008
    60
    0
    0
    verzorgende
    Helmond
    Mijn man is net papa als het vaderdag is...
    de kleine wordt uiterlijk 17 juni geboren...
    Ik ben bij Prenatal een slabbertje gekocht met : Papa is de aller aller liefste, en als de kleine er is, dan ga ik samen met mijn schoonzusje een voetje en een handje op dat slabbertje zetten met verf of lippenstift.
    Zo heeft hij een mooi 1ste vaderdagkadootje.

Succes allemaal met iets te vinden voor vaderdag!

Groetjes Brenda

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik ga voor zowel mijn vader als de papa van Layla een handafdrukje met verf op een papiertje zetten met een foto van het maken van het afdrukje erbij, wellicht dat ik dit ga inlijsten en inpakken.

Wat ik er verder nog bij ga doen weet ik niet.

15. astridhoogendoorn

astridhoogendoorn Nieuw lid

20 mei 2009
    1
    0
    0
    ik geef mijn vader (een knuffel van) mij! Hij klaagt wel eens dat ik er vaak niet ben en met die knuffel ben ik er eigenlijk altijd. Ik zag een filmpje op SBS6 waarin idee werd getoond.
    kijk eens op dushilikeyou.com

Deel Deze Pagina