Help wat moet ik doen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door veronique2005, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Hallo allemaal.

Ik heb eigelijk een vraagje..

Ik heb zelf al een kindje en ben nu opnieuw zwanger.
    Ik heb eigelijk nog heel veel baby spullen van me vorige zwangerschap,maar heb alles uitgeleend aan vrienden.
    Die hebben nu een baby van 2 maandjes oud.
    eigelijk zou ik me spulletjes wel terug willen (zoals me box badje kleertjes speelgoed beddengoed baby hemel enzo)
    Maar weet niet of ik dat wel kan doen, schaam me dood.
    Wat zouden jullie doen... Helllppp het is een dubben gevoel.
    Moet wel erbij zegen,toen ik het leende heb ik gezegd stel ik krijg zelf eentje wil ik het wel terug maar nog :(:(:(:(

veronique

2. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    tegen de tijd dat je het nodig hebt, is deze baby toch al weer een stuk groter?? ja en het blijven jou spullen dus gewoon zeggen vind ik hoor!!
    gefeliciteerd.

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    het duurt toch nog heel lang voor je het zelf nodig hebt!?
    Misschien kan je het vertellen wanneer je het ook aan de familie verteld met daarbij dat je het heel vervelend vind voor ze maar dat je het zelf weer nodig hebt. Als je ze dan kan vertellen wanneer (met hoeveel weken) je het weer wilt hebben, hebben ze ook nog tijd om dingen zelf aan te schaffen. Een box bijvoorbeeld hoeft echt helemaal geen probleem te zijn, er staan er genoeg op MP gratis af te halen:)
    Komt vast goed, ze begrijpen het wel

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

De zin die ik dik gemaakt heb zegt genoeg. Je bent duidelijk tegen hun geweest en ze weten dus waar ze aan toe zijn. Zou het nu alvast tegen hun zeggen, hebben ze nog ruim de tijd om want anders voor hun kindje te regelen.

5. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

ja kleertjes is natuurlijk niet het punt dat past hun baby allang niet meer..

maar bv het matrasje voor in bed,en het bedden goed. en de hemel.. en het badje.. die dingen wil je natuurlijk als je zelf 6 maanden zwanger al in huis hebben..
    en dan is hun baby 8 maanden,en die heeft dat dan ook nodig.
    het is mischien handig als ik het idd optijd vertel...

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    als je het optijd verteld begrijpen ze het echt wel..
    je hebt ze van tevoren gewaarschuwd dat als je ze zelf weer nodig hebt je het weer terug wilt!
    gewoon doen, klinkt misschien lullig maar het is niet jouw maar hun probleem.
    maar nogmaals ik denk dat ze het echt wel begrijpen...

Deel Deze Pagina