bowlen met 27 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door douglas84, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Hoi,

Ik heb binnenkort een personeelsuitje. We gaan uiteten en daarna bowlen. Lijkt me erg gezellig en ik ben ook best een fanatieke speler bij spelletjes. Echter nu maakte een collega de opmerking dat het in mijn positie echt niet goed is om te gaan bowlen! Ik vond dat maar raar. Als ik een lichte bal heb en rustig aan doe moet dat toch prima kunnen????Wat denken jullie?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  3. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik heb het gedaan bij 24 weken, maar ik kreeg er op een gegeven moment harde buiken van en ben toen gestopt.
    16 mei gaan we weer bowlen, ben dan ook weer rond de 24 weken en aangezien m'n buik nu nog groter is, doe ik er deze keer niet aan mee.
    maar het kan dus wel, maar luister goed naar je lichaam.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik denk niet dat mijn lichaam bowlen zou trekken. Ik zou het dus niet doen. Maar je moet gewoon naar je eigen lichaam luisteren en als het goed voelt, waarom niet? :)

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb het met 33 weken nog een keer gedaan, maar dat was niet zo'n succes ook al was het wel erg gezellig.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Douglas,
    heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het wel intensief is voor je lichaam. Maar gewoon gezellig mee gaan en dan niet bowlen is geen optie voor je? Liefs sas

7. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Als je je lichamelijk goed voelt zou ik zeggen, ga lekker bowlen. Ik ben met 39w3d (precies 1 week voor de bevalling) nog gaan bowlen en uit eten (ivm 80 jarige verjaardag van oma). Zolang je lichaam het toelaat gewoon doen.

8. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

30 jan 2010
    113
    0
    0
    Ik ben met 26 weken een keer gaan bowlen en dat ging wel goed. Luister wel goed naar je lichaam. Op het laatst ging het bij mij niet meer zo

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ga met 31 weken nog bowlen, tenminste poging tot en als het niet lukt mogen anderen voor me gooien haha.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik zou absoluut niet gaan bowlen rond die tijd.

Mijn rug zou dat dus echt niet aankunnen.

Echt persoonlijk denk ik.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik denk ook dat 't persoonlijk is.

Bij Milan ben ik bij 38 weken nog gaan bowlen en toen had ik echt nergens last van. Deze keer zou ik dat ook wel weer aandurven. Maar als je bijvoorbeeld al veel last hebt van je bekken of rug ofzo zou ik niet meedoen.

Deel Deze Pagina