Een echo zal wel het meeste kloppen he! Zal moeten lukken zeker dat er op 16 weken nog een piemeltje bijkomt?!
Moet wel zeggen Cartje dat het aan de hand van de foto niet zo makkelijk te zien is! Bij sommige foto's is het duidelijker! Tzal eentje zijn dat zich niet makkelijk laat kennen
Nee de baby werkt tot heden niet mee niet met de nekplooi niet met de geslachtsbepaling maar dat vind ik wel grappig nu een soort van eigen mening en wil ... en ik train meteen mijn nieuwsgierigheid
Trainen aan nieuwsgierigheid lukt bij mij niet zo goed! Een eigenzinnige meid of zoontje!!! Ik heb hier ook al zo eentje lopen!
Nu ben ik wel eens benieuwd of de theorie bij mij klopt. 1e echo was inwendig bij 5+3 en de 2e was inwendig bij 11+5. Afgelopen maandag zagen wij met 16+2 duidelijk een meisje bij de geslachtsbepaling.
Heb je misschien een foto waarop de baarmoeder volledig te zien is? Anders lukt het niet om dit te bepalen
Ik heb van alle foto's even een nieuwe foto gemaakt . Dat zijn de gehele foto's, alleen het stuk waar mijn naam staat buiten beeld gelaten. Wel is de foto met 5 weken aan de rechterkant heel donker. Komt niet door het licht, zo is de foto echt.
Leuk, dan zou het bij mij ook kloppen! Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe zie je wat de placenta is?