meisje! heel erg verrast maar super blij. In Belgie de echo laten maken en we hebben de schaamlipjes gezien dus het is overduidelijk een meisje!
Gefeliciteerd met jullie dochter super leuk Jullie weten het wel al lekker vroeg zeg.. Geniet van de zwangerschap
wow wat weet je het al vroeg! Was de nub(uitsteekseltje) al helemaal weg dan?? gefeliciteerd, maar hou een slag om de arm met zo'n vroege bepaling
volgens mij is het geslacht toch pas rond 14 weken gevormd en voor die tijd nog een NUB toch? anders zou de NUB theorie ook niet bij 13 tot 14 weken 95% waterdicht zijn als de NUB al weg zou zijn maar hopelijk heeft ze het goed TS en krijgen jullie een dochter, maar ik zou zeker nog wachten met shoppen
Gefeliciteerd... Maarre... bij mij ging het zo: 15 weken verloskundige: overduidelijk schaamlipjes meisje 17 weken pretecho: lag niet helemaal goed, maar duidelijk meisje 19 weken pretecho herkansing: Ja toch 3 streepjes 20 weken pretecho dag voor 20 weken: Heej een piemeltje en balzakje... 20 weken echo in het ziekenhuis: een JONGEN... Hahahah gelukkig ben ik ook niet los gegaan met shoppen toen. Nu zoveel echos daarna gehad, en het is toch echt een knulletje
Ze heeft de schaamlippen en de clitoris zelfs laten zien er was geen enkel tekentje van een piemeltje of balletjes te zien ... Daarbij hebben al me nichten het ook Laten doen met 13 weken daar en allemaal goed
Hmm idd wel erg vroeg......ik persoonlijk zou ook nog niet los gaan op roze. Je hoort zovaak dat t toch verkeerd was.
Ik ben met 15 weken bij echobaby in lommel geweest en ook duidelijk een meisje. Schaamlipjes en een opgezwollen clitorisje. Met 20 weken nog steeds een meisje. 3d echo in lommel ook nog steeds een girl. Denk dat die vrouw het altijd wel goed kan zien. Ze heeft hele goede aparatuur en veel ervaring. Hoor meestal alleen positieve verhalen daarom zijn we daar ook best vroeg heen gegaan
Ik ga volgende week zaterdag naar Lommel. Zij meet blijkbaar tot 3 mm nauwkeurig. En idd ook veel foto's gezien op haar website van het geslacht bij 13 weken, je zag duidelijk verschil van J of M. Ook haar gastenboek was vol met positieve reacties, dus ik ben ook overtuigd!
Er zit wel een groot verschil tussen 13 en 15 weken hoor met 13 weken zit de nub er vaak nog en met 15 weken is het geslachtsdeel al volledig gevornd.
Ja dat klopt, heb je ook gelijk in. Maar zei zegt en heeft ook veel fotos enzo van het geslacht op 13 weken. Blijkbaar is dan toch het begin te zien van een jongen of een meisje. Want z eheeft het volgens mij 99 x van de 100 goed. En ik vind dat zij meer kans heeft dat ze het goed heeft dan de nub theorie. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze gelijk heeft ook bij 13 weken. Gr