hi, mijn eerste forum vraag omdat ik het lastig vind deze vraag beantwoord te krijgen en geen topic kan vinden. ik ben nog niet over tijd en ik ben een controle freak. ik wil eigenlijk alleen weten of anderen het herkennen en mij iets geruststellen. ik heb in december een missed abortion gehad, 4 januari de vrucht verloren na ruim 2 weken en na 30 dagen ongesteld geworden. betreffende het proces heb ik absoluut niks te klagen en verliep alles heel fijn en soepel. daarentegen is mijn onzekerheid en geduld op de proef gesteld. ik had bij mijn vorige zwangerschap dus al bij dag 24 een zeer licht positieve test. 6 dagen voor Nod. mijn cyclus varieert van 24 tot 30 dagen. nu dag 26 en omowit. hebben jullie dit ooit meegemaakt dat je bij de ene zwangerschap pas later positief testte dan bij de andere zwangerschap? liefs
Ja elke zwangerschap is inderdaad anders en zo Dus ook de innesteling en de aanmaak van het hcg hormoon enz Niet de hoop opgeven hoor. In principe is het zo vandaag negatief kan morgen wel in een keer posi betekenen. Of over 2 dagen ligt er echt aan.
Ligt er maar net aan wanneer het eitje ingenesteld is. Dit kan, dacht ik ergens tussen de 5 en 12 dagen na eisprong. Dus als je ei pas na 10 dagen ingenesteld is, dan test je later positief dan wanneer de innesteling al op 6dpo is.
De cyclusdag zegt sowieso niet zo veel als je je eisprong niet weet en die kennelijk ook nog wisselt gelet op je wisselende cycli. Bij mijn dochter testte ik 9 dagen na de eisprong positief en bij deze zwangerschap 10/12 dagen na eisprong.
Ik testte bij eerste zwangerschap twee dagen voor NOD negatief en op NOD positief (vroege miskraam) Tweede zwangerschap: twee dagen voor NOD licht positief, op NOD duidelijk positief. Derde zwangerschap: voor NOD negatief, op NOD licht positief. Vierde zwangerschap: 2 dagen voor NOD licht positief en op NOD heel duidelijk positief. NOD is bij mij 11 DPO Ik testte bij deze zwangerschap dus 8 DPO al positief. Conclusie: er is geen pijl op te trekken
Ik teste bij 4 zwangerschappen op 8 dpo al tuur. Bij deze bij 10 dpo pas. Eerste zwangerschap was ik al week overtijd voor ik teste dus dat weet ik niet. Het kan echt wel per keer verschillen.