Bruin verlies 6 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Daaaaisyy, Sep 21, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daaaaisyy

Daaaaisyy Nieuw lid

Sep 4, 2022
    3
    0
    1
    Female
    Hallo allemaal,

Ik zit een beetje in de stress en daarom zoek ik (misschien tegen beter weten in) wat succes verhalen. Ik ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger, heb sinds dat het ik weet en ook daarvoor al bruinverlies. Dit heb ik altijd al gehad voor dat mijn menstruatie er aan kwam, zo ook deze keer. Dit heeft niet doorgezet en het “bloeden” stopte en een positieve zwangerschap test! Nu 2 weken verder heb ik nog steeds af en toe bruin verlies, zo ook maandag weer. Nu heb ik al 3 dagen af en toe wat bruine afscheiding bij het afvegen wat ik toch wel verontrustend vind. Vanmorgen de verloskundige gebeld en die kon mij wel iets gerust stellen en mag nu een week eerder komen voor een extra echo. Ik weet dat dit verhaal 2 kanten kan hebben… is er iemand die dit misschien herkent??

2. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

Dec 1, 2015
    2,007
    1,053
    113
    Bruin is over het algemeen wel goed. Is oud bloed. Ik heb met de jongste met 11 weken een enorme bloeding gehad, helder rood. En ze is nu een eigenwijze dame van 4

3. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

Sep 1, 2019
    1,430
    1,073
    113
    Female
    Ik had met 6 weken ook best veel bruinverlies. Dat stopte na een paar dagen.
    Ook hier verder een goede zwangerschap gehad.

Share This Page