hoeveel % kans dat ze het geslacht mishebben bij 13wkn

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door angel86, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    Hoeveel % kans dat ze het mis hebben met de 13wkn.
    Wie heeft dit meegemaakt? En wie heeft de geslachtsbepaling met 13wkn bij jan de koning gedaan?

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Durf je geen cijfers in % te geven maar weet dat dr.Papa in Amsterdam het ook vanaf 13 weken de geslachtsbepaling doet en het nog nooit fout heeft gehad. Veel BN'ers gaan ook naar hem toe.

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou t zelf nog wat eng vinden maar geen idee hoeveel procent mis, denk dat t bij 20 weken nog wel eens mis gaat

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Met 15 weken een geslachtsbepaling bij Jan Koning gedaan, dacht dat hij het pas vanaf 15 weken deed? Hij had het goed in elk geval, al binnen 30 seconden!

5. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Heb nog nooit gehoord dat een jongen opeens een meisje werd, maar wel dat een meisje toch een jongen bleek te zijn

6. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Met de juiste apparatuur en ervaring moet het te zien zijn. Morgen heb ik geslachtsbepaling met 13 weken...Ben benieuwd. Ga ervan uit dat het te zien mits baby meewerkt. Anders doen ze het niet ga ik vanuit. De kans dat ze het mis hebben heb je altijd..Ook later in de zwangerschap.

7. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    spannend! wij gaan eind deze maand dan ben ik 15 wk naar jan koning 😁

8. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hier alvast wel ☺️ Navelstreng werd aanzien als piemeltje. Op 16w bij vroedvrouw geweest, die zag het al na 15 sec. Werd op 20w echo bevestigd. Zie banner :)

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Of topic... en wat is het geslacht? Effe uit nieuwsgierigheid.

In topic... volgens mij stond er waar ik het ga doen 2% dat ze het fout kunnen hebben. Ik ga het doen met 13.4 weken in Oudenbosch. Ik had ergens gelezen dat jan koning heel snel snel is... maar tis maar net hoe je het ervaart.

10. Ilse2010

Ilse2010 Lid

26 sep 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week de combinatietest gedaan en daar kon ze het geslacht zien bij 12+5 dagen maar hoe betrouwbaar is dit ??

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Dat ligt eigenlijk aan het geslacht :D
    Als ze een jongen hebben gezien en de flow aangezet om uit te sluiten dat het de navelstreng is dan wordt het niet zomaar meer een meisje.

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja gezien de nub dan nog in de ontwikkeling is... ik zou het zelf niet vertrouwen zo extreem vroeg...

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    tja ik moet ook zeggen dat ik een beetje huiverig ben voor die vroege geslachtsbepalingen, lijkt wel of we het steeds vroeger willen weten (en logisch ook natuurlijk) maar 13 weken ik persoonlijk zou daar nog geen volledige baby uitzet op aanschaffen, hier was het met 14/15/16 weken al heel erg duidelijk maar toch heb ik een slag om de arm gehouden tot de 20 weken echo, en alle echo's erop steeds hetzelfde zeiden ;)

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus, komt best vaak voor. In mijn omgeving en bij ons ook, pas bij 20 weken was het 'echt' toch een jongen. 😆

15. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik heb het met 14w gedaan en ze zeiden dat het een meisje was. Ik geloofde het niet, dus met 16w weer gedaan en ze zeiden een jongen. Ook heb ik 20 weken echo gehad en het is overduidelijk een jongen.

16. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    bij mijn 2de dochtertje heb ik een geslachtsbepaling gehad met 13,6 weken, klopte en je zag het ook echt duidelijk

nu bij deze zwangerschap had ik wederom met 13,2 een geslachtsbepaling gepland, maar met 12 weken had ik een gratis echo ( vk opleiding tot echoscopische) de hoofd echoscopische met een eigen praktijk en jaren lang ervaring deed met 12 weken een potty shotty en zij dit is een meisje, en dit was exact 12 weken precies..

13 weken had ik weer bij hun een gratis echo aangeboden gekregen en weer zij ze een meisje en toen zag ik het ook maar was wegens het termijn niet super overtuigd omdat het gewoon heel vroeg was

13,2 die geslachtsbepaling laten doen meisje

ondertussen kreeg ik met 16 weken nog een echo en weer een meisje bevestigd hihi

Maar goed de eerste ervare echoscopische was er exact met 12,0 weken van overtuigd dat ze al echt een meisje zag

toch bijzonder

17. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij mij hadden ze het 100% fout bij 13 weken. Ik was bij een medisch bedrijf die dit soort dingen doorgaans altijd doet en ook combinatietesten etc uitvoert. Tijdens de combinatietest werd er ook naar het geslacht gekeken en daar werd gezegd een meisje. Ze wist het voor 80% zeker. Bleek toch een jongen te zijn.

Deel Deze Pagina