Misschien dat hier mensen dat weten. Mijn suiker is vandaag 2 keer geprikt De eerste keer nuchter toen een kwartiertje later een broodje gegeten met een bekertje appelsap en 1,5 uur later weer geprikt. De waardes, Nuchter 5,9 2 uurtjes later. 6,4 Zijn dit goede waardes? Ik kan maandag pas de waardes doorgeven
Bij mij moest ik nuchter onder de 6 zijn en na het eten anderhalf uur later onder de 7. Dus ik denk dat het prima waarden zijn.
Frannie, onder de 8? Echt niet hoor. Moet binnen 1,5u onder de 7 zijn. @ Edelweiss: Moet je niet na 1,5u prikken? Dat is volgens mij gebruikelijk. Je nuchtere waarde moet onder de 6 zijn, dus dat zit wel op het randje.
Waardes zijn inderdaad goed. Ik ben zelf diabeet type 1 en dit zijn echt wel goede waardes. Voorheen werden de waardes boven de 4 en onder de 10 als goed beoordeeld, tegenwoordig zeggen ze tussen de 4 en 8. Het is natuurlijk goed zo laag mogelijk te zitten, ik voel mezelf altijd het lekkerst als mijn suiker rond de 6 zit.
je waardes zijn goed, ik had ook zoiets geloof ik. en tussen het nuchter prikken en het prikken na het vieze drankje zit 2 uur zonder eten en drinken.
Hier geen vies drankje gewoon een pistoletje gezond met een glas appelsap uit het ziekenhuis restaurant
Ben je al bekend met zw diabetes? Je nuchtere waarde mag nl niet boven de 5.3 mmol zijn, daarboven verder onderzoeken nodig. Als je wel al zw diabetes hebt zijn het mooie waardes.
Per zh verschillen de waarde... Nuchter moest bij mij onder de 5.3 zitten en na de maaltijden onder de 7.8 Ik heb zelf diabetes en bij de zw over op andere insuline die minder goed wrrd opgenomen door je lichaam
Nee helemaal niet heb mijn vk net op gehangen ze belde omdat ik ook een groeiecho gehad ivm klein kindje ( nu 1200 gram). Ze vond het hele nette waardes. Niets.aan de hand