Hallo dames, Wij hebben morgen de pretecho Wie heeft er ervaring met een pretecho met 27 weken?? Ik heb er zo'n zin in!!!! Tis pas tegen 17:00 dus wordt een hele lange dag morgen.... Ben benieuwd.. Liefs Emni
Aahh super leuk hoor! Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar het zou vast super mooi zijn . Veel plezier!!
ik heb het gedaan bij 26wk en 1 dag bij mn eerste kindje het is een super ervaring! geniet ervan en van je kleine wondertje!
ik heb hem ook alleen dan 1 dag later. dinsdag om 16.45 bij babyvision. alleen is ons ventje 24 weken maar ik kon niet te laat gaan omdat de placenta voor ligt dan zie je hem niet goed meer groetjes
ik heb pretecho gehad met 25 weken en dit is een foto ervan... toen ik de pretecho ging doen was ik echt verras hoe mooi het gewoon is.... hoorde er al mensen over praten dat het heel erg mooi was en geloof me het is echt zo... ik keek me ogen echt uit zo mooi vond ik het....
Ik heb vrijdag eindelijk een pretechokijk er al weken naar uit. Emni heel veel plezier morgen! Silly88 en jij dinsdag heel veel plezier!
jaa dank je wel ik moet helaas pas om 16.45 dus duurt nog wel even zeg. hoop dat de dag lekker snel voorbij is en dat ie zich dalijk bij de echo goed laat zien (laatste keer zat ie zich steeds te verstoppen met de 20 weken echo )
Hi dames Bedankt voor de reactie's Het was gister wel heel mooi om ons kindje weer te zien alles was goed gelukkig Alleen we hebben geen mooie foto's en we hebben geen gezichtje gezien Het kindje ligt helemaal onderin met zijn/haar gezichtje helemaal achter mijn schaambot dus hij/zij verstopte zich goed jammer genoeg! Dit was wel een domper had me zo verheugd om iets van zijn/haar gezichtje te zien maar helaas.. Waarschijnlijk blijft het ook zo liggen tot het eind dus we hoefden het niet nog een x proberen, had geen nut zei ze..helaas.. Dit was wel een ideale positie voor het kindje zei ze en het ligt daar gewoon lekker dus zal er niet meer weggaan.. We hebben nog wel wat haartjes in het nekje gezien was wel heel bijzonder om te zien en het heeft lange benen!(dus niet die van mij haha) Het was nu 1180gram was ook perfect!! Brigitte hoe was jullie echo?? Silly en Liefde veel plezier alvast!! Liefs Emni
He jammer joh dat je het niet goed hebt kunnen zien! Ik heb aanstaande vrijdag mijn pretecho met 26+2.. bij mijn zoontje ook rond deze periode en dat was echt super mooi om te zien! Ik ben benieuwd dit keer .. zal ze lijken op haar broertje!
helaas had ik ook hetzelfde probleem. ik heb gelukkig nog 2 leuke foto's. het was voor 30 min maar omdat je hem zo goed als niet zag mag ik volgende week terug komen voor nog een kwartier. hij zat echt helemaal verstopt onderin dus was ook niet zichtbaar dit zijn de foto's die ik er van heb: (gewicht was volgens haar 720 gram maar de verloskundige zei vandaag dat hun dat niet erkennen)
Wat jammer zeg dat jullie beiden niet goed de gezichtjes hebben gezien Emni jammer dat er niet nog een poging word gedaan maar idd zal die kleine vast zo blijven liggen. Silly88 nou hopelijk ligt jou baby volgende week wel goed. Ahh ik ben al zo zenuwachtig..nog 2 dagen. Ik ben ook zoooooo benieuwd naar het geslacht hopelijk is het te zien want ik wil nou weleens weten of mijn zoontje van 3,5 jaar gelijk heeft
Silly; super dat je volg week nog een x mag!! Ik vond de eerste foto best nog wel duidelijk.. maar helemaal leuk dat volg week nog weer mag kijken naar je kleintje Ik wil ook wel elke week maar ja eigenwijs kindje he.. Liefde; heel veel succes en plezier morgen ben benieuwd. Mama van Sepp; ook heel veel plezier en succes morgen!! Liefs Emni