Jeetje schrik ervan Daniella, hoe moeten jullie je dan wel niet voelen. Hoop dat de kleine nog paar weekjes blijft zitten. Heel veel sterkte
Jeetje, wat heftig. Al was het met het verloop bij jou natuurlijk wel te verwachten dat zoiets een keer ging gebeuren. Maar dat maakt het niet minder erg. Hoe doet de baby het? Is het ziekenhuis waar je nu ligt nog een beetje in de buurt van je man en/of familie, zodat ze nog regelmatig bij je op bezoek kunnen komen en dingen voor je mee kunnen nemen enzo? Veel sterkte!
Ik zit verder niet in dezelfde situatie als jij/jullie, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en dat de kleine nog maar heel lang mag blijven zitten..
Dankjulliewel allemaal! Is zeker allemaal erg heftig. Gelukkig nog geen weeen en de kleine blijft t goed doen! Elke dag is er nu weer een!! Ziekenhuis is een half uur rijden voor m'n man dus redelijk te doen... Maar pff wat een heftig gebeuren. Nu proberen te slapen en hopen dat dat lukt..!
Gelukkig geen weeen! Blijf goed zitten kleintje! Een half uur is te overzien inderdaad. Word je goed begeleid in het ziekenhuis? Ook omdat het zo heftig is! Ik duim voor je hoor veel sterkte en zet m op!!!
Dankjewel Floortje!!! Vannacht helaas geen oog dicht gedaan. Pff ik blijf maar malen. Ik word zeker goed ik de gaten gehouden. Heb nog steeds regelmatig bloedverlies en zodra dat ook maar ietsje meer is word ik aan de ctg gelegd. Vannacht dus ook weer. Net 2e prik longrijpers gehad.
Jeetje het blijft je niet bespaard zo bah! Blijven de weeen nog steeds weg ondanks het bloedverlies? Logisch dat je ligt te malen het is ook niet niks. Mocht het kindje nu geboren moeten worden zijn de kansen dan relatief goed? Sterkte!
wat een angst!ik bestierf het ook twee weken geleden toen ik die bloeding kreeg door de placenta maar ik mocht nog niet klagen want mijn vliezen bleven intact.nu sinds enkele dagen soms wat lichtroze bij het afvegen,vraag me af hoe dat komt.volgende woensdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog en ik twijfel of ik ga afwachten of eerder bellen.ik ben bang om opnieuw in het ziekenhuis terecht te komen en ditmaal voor weken en weken....
Och Mol ook bij jou blijft het onzeker. Ik zou toch bellen en niet afwachten. Ik snap dat in het ziekenhuis blijven het laatste is wat je wilt maar ze houden jou en de baby daar wel goed in de gaten. Misschien is het een voorbode op iets en ben je er nu op tijd bij als je aan de bel trekt? Sterkte!
Helaas heel herkenbaar. Voor zover het mooi is hebben jullie allebei een goede termijn behaald Mol en Daniella. En de longrijping is een groot voordeel. Vrienden van ons zijn pas papa en mama geworden met 27 weken en 4 dagen. Ook longrijping van tevoren. Oorzaak blaasontsteking....... Hun zoontje doet het super goed. Hou vol dames!!!!
Bedankt meiden..! Ja Mol die onzekerheid is zo vervelend! En Frannie ben ook weer even jouw oude topic aan t lezen, maar onze verhalen lijken wel heel erg op elkaar! Hier alles rustig. Nu 48 uur verder dus longrijpers werken als t goed is optimaal. Mag straks ook van de weeenremmers. Ze twijfelen nu toch of m'n vliezen wel echt gebroken/gescheurd zijn... Ik lijk namelijk niks te verliezen... De test was wel positief (dus wel vruchtwater..) maar doordat t vermengd is met bloed kan dat een verkeerde uitslag geven.... en eigenlijk zeggen ze dat t onmogelijk is om met placenta praevia vruchtwater te verliezen... Beetje raar verhaal dus. Heb trouwens nu voor t eerst in maanden geen bloedverlies gehad...!
Je verhaal klinkt ondanks alles nu best positief in deze situatie. Geen vruchtwater, geen bloed, hopelijk blijven de weeen ook weg nu! Ik hoop dat het zo blijft en je kindje nog een tijdje blijft zitten. Hoe voel jij je zelf verder?
Beetje raar verhaal ja.... ik was zelf totaal verrast dàt ik vruchtwater verloor met het bloed. Had er dus niks van gemerkt. Misschien heb je dan ook een vliesscheur. Vraag ook om een magnesium infuus dat horen ze tijdens de weeën remmers te geven dat verkleint de kans op hersenbloedingen.
Mijn test was juist negatief door het bloed. Terwijl het toch echt vruchtwater was. Maar goed het gaat om jou nu.. Hopelijk blijft alles rustig en kan de kleine nog even binnen blijven!
spijtig dat de laatste weekjes genieten zo al snel veranderen in weekjes stress en angst waardoor we uitgeput zijn eer ons kindje er is.... ik heb vandaag gebeld met de gynaecoloog en moet toch maar afwachten tot woensdag tenzij het lichtroze echt roze of rood zou worden.pfff elke keer als ik naar de wc ga dat checken dat ervaar ik als slopend,en elke keer ik denk dat ik iets voel van nattigheid paniek... gelukkig beweegt ze veel en goed,dat stelt me da weer wat gerust. ik hoop dat bij het stoppen van de weeenremmers bij jou alles gewoon rustig blijft en dat het kleintje nog wat blijft zitten,ik duim ervoor in elk geval! kan het misschien een kleine fit zijn in het vlies?dat er daardoor wat onduidelijkheid is?
Mol en Daniella sterkte!! Wie heeft er ook al heel vroeg bloedingen gehad, bijna dagelijks? Is dat nog gestopt of gaat dat maar door?
Lijkt me slopend mol die onzekerheid. Maar ondanks alles ga je al mooi richting de 33 weken!! Ise ik heb tot 16 weken af en toe bloedverlies gehad daarna niet meer dus nu afkloppen dat het zo blijft. De gyn gaat kijken hoe de placenta er nu voor ligt.
Ff een update: uiteraard nog in t ziekenhuis en ik zal hier moeten blijven tot het einde... Vannacht weer veel bloed verloren. Ben vreselijk moe. Allemaal erg emotioneel en heftig. Heb in 6 dagen tijd amper 6 uur geslapen...sorry dat ik even niet op jullie reageer...
Maar toch weer een paar dagen erbij en elke dag is er weer eentje gewonnen! Hou vol en ik denk aan je. Kom steeds even spieken hoe het met je gaat. Super trouwens dat je al een ijzerinfuur hebt gekregen dat duurt wel een paar weken voor optimaal resultaat maar dan ben je na de zwangerschap sneller weer fit.