placenta praevia totalis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama-in-love, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar dat bloedverlies Daniella, volhouden meid je bent al bijna 30 weken hartstikke knap!
    Zet m op ook hier wordt aan je gedacht!

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Wat naar dat het zo blijft gaan en dat je zo weinig aan rust toe komt. Ik weet zelf ook nog wel dat het niet echt rustig is in een zh, zeker niet als er steeds wat mis is. Probeer toch regelmatig je rust te pakken en bij te slapen! En inderdaad fijn dat ze je nu iig extra ijzer geven, want dat hb is op zichzelf al een oorzaak voor flinke vermoeidheid.

Sterkte hoor meid! Ik denk aan je!

3. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Vind ik erg fijn!!!!!
    Heb zowel bloedtransfusie als ijzerinfuus gehad.. Nu hopen dat het bloedverlies even niet meer zo heftig wordt, dan kan ik even aansterken! Ons kleintje trekt zich nergens iets van aan; onze kleine vechter!!! Nog 2 nachtjes dan alweer 30 weken!!!!!!

4. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en Frannie ben jouw oude topic aan t lezen.. Genoeg leesvoer ;) zit nu op blz 58... Zo gek.. Lijkt mijn verhaal wel!! Zoveel herkenning ook qua emoties en t gemis van t meisje thuis...

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Haha dan heb je nog wel even te gaan!
    Fijn dat je er wat aan hebt in ieder geval!

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn dat jullie kleine het zo goed blijft doen! 30 weken is weer een mooie mijlpaal!!;)

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ze wordt op blz 114 geboren ;)
    Daarna gaat het over de ziekenhuis periode misschien ook wel fijn om daarna te lezen.

8. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Hallo aanstaande mama's. Ben verder niet zwanger maar wel bekend met veel en hevig bloedverlies in beide zwangerschappen. 2 gezonde meisjes op het eind.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en kracht.

Ik hoop dat jullie allemaal een gezonde baby op het eind hebben.:)

9. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met hoeveel weken is je dochter ook alweer geboren Frannie? Gaat het goed met haar/jullie nu?

Mamavjulia naar dat je ook dat bloedverlies hebt meegemaakt was placenta praevia ook de oorzaak? Fijn dat je twee gezonde meisjes hebt en het is goed gekomen, geeft de burger moed ;)

Daniella hoe is het nu met je?

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ben met 30 weken en 1 dag uiteindelijk bevallen dmv een spoed keizersnede.
    Na 9 weken bedrust. 3 thuis en 6 ziekenhuis.
    Het gaat heel goed!
    Tot nu toe geen ernstige complicaties behalve na 14 dagen een infectie van de infuuslijn maar met antibiotica knapte ze snel op.
    We merken behalve dan dat ze nu nog kleiner en lichter is dan een voldragen baby van deze termijn nog niks.
    Ik heb vergelijking met mijn oudste en deze lijkt zelfs vlotter op motorisch gebied!

11. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws dat het zo goed gaat! Ze kunnen tegenwoordig heel veel betekenen voor te vroeg geboren kindjes gelukkig. En wat vliegt de tijd ook, ik kan me je topic nog goed herinneren en nu is ze al bijna 8 maand :D

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Ja de tijd vliegt! Soms vraag ik mezelf wel eens af waar de tijd is gebleven.
    Haar 1e verjaardag is al in zicht zo bizar!

Hopelijk blijft het met jou ook goed gaan Floortje!
    Hoe is het met jouw zwangerschap nu?

13. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa kan ik me voorstellen, onvoorstelbaar! Maar super zo'n goede afloop. Hier gaat het tot nu toe goed. Geen bloedverlies meer vanaf de 16e week. Ik vind het wel erg spannend allemaal en moet over 1,5 week voor het eerst naar de gyn. Hoop op geruststellend nieuws.

14. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik duim voor je! Met een week of 30 is pas goed te zien of de placenta goed verschoven is dacht ik.

15. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik ga woensdag weer op controle.benieuwd hoe het verloopt,ik hou jullie op de hoogte.
    en natuurlijk duim ik verder voor jullie!
    30 weken dat is weer een hele geruststelling,je komt er wel x

16. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Frannie! Ja hij lag er laatst helemaal voor volgens de Vk ik hoop dat hij er nu nog maar een stukje voor ligt ofzo haha. Ik voel de baby minder goed in mijn onderbuik dan eerder dus dan denk ik soms, zal de placenta daar nu meer naartoe zijn geschoven? Ik voel hem wel schoppen in mijn buik maar niet meer aan de buitenkant. Meer rond mijn navel wel. We zullen het zien.

Mol jij ook veel succes bij de controle!!

17. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben benieuwd Mol en Floortje!! Hoop echt voor jullie dat het goed blijft gaan.

Hier de 30 weken gehaald gisteren!!!!! Is toch wel een mooie mijlpaal hoor! Op naar de volgende week 😊
    Verder blijf ik regelmatig bloedverlies houden. Vooral s nachts en dat breekt me wel op. Heb al een week niet fatsoenlijk kunnen slapen. Lig minstens 3x per dag aan de ctg en heb regelmatig een echo. Frequentie en hoeveelheid van t bloedverlies lijken wel toe te nemen helaas.. Voel me ook zo slap als een vaatdoek. Douchen lukt al niet meer staand 😔
    Maar ondanks alles houdt ons kleintje vol!!!
    Dus mama ook!!

Gisteren gehoord dat ze de grote cyste in m'n bovenbuik zon 3 maanden na de keizersnede gaan verwijderen. Ook dat noemen ze toch een grote buikoperatie... Heb nog een lange weg te gaan. Maar dat parkeren we nog maar even...

Succes allemaal meiden en hoop echt dat t bloedverlies wegblijft bij jullie!

En Frannie heb t forum tot aan de geboorte van je dochter gelezen hoor.. Heftig verhaal en zeer herkenbaar. Ook de ervaringen van in t ziekenhuis liggen enzo... Hoop alleen dat mijn kleintje nog wat langer mag blijven zitten!

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Daniƫlla wat heftig zeg :( Het zit jullie niet mee!
    Hopelijk houdt jullie kleine het nog even vol daarbinnen en blijft het bloeden zodanig beperkt dat ook jij nog even zwanger mag blijven! Elke dag is meegenomen!! Sterkte!

19. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daniella je bent een topper! De 30 weken voorbij, yessss!
    Ik kan me indenken dat het erg zwaar moet zijn, de onzekerheid, bloedverlies en het slechte slapen, pff. Respect hoor!
    Komt het bloedverlies ook bij de cyste vandaan of echt de placenta?
    Zet m op! Op naar week 31!

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    een cyste,ook dat nog :( je bent een erg sterke vrouw !
    ik laat morgen weten hoe de controle was.
    x

Deel Deze Pagina