Bloedverlies komt wel echt bij de placenta vandaan. De cyste zit in mijn bovenbuik en hebben ze bij toeval ontdekt tijdens een echo. Hij is 17x20 cm.. Maar gelukkig heb ik daar nu verder helemaal geen last van!
wat een lange dag! eerst dietiste,dan gynaecoloog,dan diabetesarts en dan diabeteseducator...pfff moe!! de placenta is niet verplaatst maar ik verlies geen bloed dus dat is heel goed nieuws. ik moet verder rusten zoals ik al deed en de baby ten laatste op 37 weken komen,ingeleid als die placenta toch per mirakel plots verplaatst en anders wordt ze gehaald.spannend!! er was wel veel kans dat ze vroeger zal komen vanzelf omdat het gewicht erg zwaar is voor mijn baarmoederhals,baby+placenta de baby dan ook nog lekker zwaar door de diabetes. die is slecht onder controle dus verhogen we de insuline,nu drie eenheden voor elke maaltijd
Jeetje Mol ook spannend allemaal zeg! Ik hoop voor je dat je toch tot de 37 weken komt zonder al teveel gekkigheid! Daniella wat rot dat die cyste daar ook nog zit maar gelukkig geen last van en vandaag alweer 30+3 hoe gaat het nu met het bloedverlies?
Nou mol, in ieder geval erg fijn dat je geen bloedverlies hebt! En morgen zit je al op 34 weken!! Is t nog steeds rustig? Ik lig nog steeds op t zelfde plekje hoor..! Vandaag 31 weken! De dagen duren wel erg lang en ik mis m'n kleine meisje ontzettend! Maar we geven niet op hoor! Vanmorgen noemde de arts dat ze de kleine misschien sowieso wel gaan halen met 34 weken omdat t infectiegevaar steeds groter wordt... Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.. Het liefst hou ik de kleine natuurlijk zo lang mogelijk bij me! Maar als er teveel risico's zijn.. Pff vind het maar moeilijk! Hoe is t met jou Floortje?
Oh ik kan me indenken dat het zwaar moet zijn zo zonder je meisje en weinig mogen/kunnen. Knap dat je al zo'n eind bent hoor! Tsja 34 weken is eigenlijk al ontzettend gunstig als je kijkt hoe het ook zou kunnen lopen. Maarja nu je al zo'n eind komt wil je natuurlijk dat ze zo lang mogelijk blijft zitten. Goed de voors en tegens afwegen en hopelijk adviseren ze je goed. Nog even volhouden!! Hier blij dat ik de 24 weken voorbij ben, toch een soort mijlpaal ofzo, deze week naar de gyn om te kijken hoe de placenta ligt. Spannend!
ik heb nog steeds geen bloedverlies gelukkig.wel sinds vannacht duizelig en dat gaat maar niet over.bd is oke en suiker ook momenteel...dan ben ik meteen bang dat ik inwendig bloed ofzoiets ik durf niet goed bellen voor zoiets
Oh dat is rot zeg! Maar weet je ik denk dat als je inwendig bloed dat je of pijn moet hebben of dat het echt wel naar buiten komt. Ik ben ook erg vaak draaierig volgens de vk komt dit ook omdat je hart meer bloed moet rondpompen en er van alles met je lichaam gebeurt. Maar als je onzeker blijft gewoon ff bellen en dan zeg je dat je niet vervelend wilt zijn maar even zeker wilt weten of het geen kwaad kan. Sterkte!
Nou gisteren ben ik met een spoed keizersnede bevallen van een prachtige dochter. Na ruim 1 liter bloedverlies wat maar door bleef gaan hebben ze besloten m'n meisje te gaan halen. Zij doet het ongelooflijk goed. Met mij gaat het niet goed. M'n placenta bleek ook ingegroeid in de baarmoederwand. Tijdens de operatie bleef ik vloeien en hebben ze allemaal vaten afgebonden. Een rest van de placent kregen ze er echt niet uit. Ze hopen dat m'n lijf dat zelf gaat doen, zo niet... Dan krijg ik een baarmoeder verwijdering. Pfff zit er behoorlijk doorheen. Heb constant naweeën en erg veel pijn!
@Daniella.. gefeliciteerd met je meisje en heel veel sterkte met alles daar! Fijn dat het met je meidje goed gaat.
Oh Daniella! Wat een nare afloop meid . Veel sterkte! Fijn dat je meisje het zo goed doet. Wel gefeliciteerd mama , maar ik kan me voorstellen dat je er erg doorheen zit. Ik hoop dat ze gauw naar huis mag en jij ook!
daniella van harte gefeliciteerd met je kleine meisje. En heel veel sterkte voor jou. ik hoop ondanks alle ellende dat je wel een beetje van je kleine meid kan genieten. Voor alle andere dames zet m op en houd vol! ps ben niet zwanger maar volg dit topic af en toe.
Jeetje wat dubbel Danielle! Als eerste natuurlijk gefeliciteerd je dochter! Hoe heet ze? Maar wat heftig voor jou Ongelooflijk hoeveel kan tegen zitten... Hoop dat alles uiteindelijk in goede gezondheid wordt afgesloten. Ppppppfffff, na dit soort berichten durf ik haast geen update meer over mijn zwangerschap/placenta te geven, want dat zijn echt alleen maar goed-nieuws-berichten :s
daniella je moet wel heel erg geschrokken zijn dat het zo ineens erg snel ging allemaal en heb je pijn omdat dat deel van de placenta blijft zitten?krijg je wat bloed bij nu? wat vind ik het erg voor je dat het zo gegaan is zeg. maar wel van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!hoeveel weegt ze? ik hoop dat je je gauw beter voelt. dikke knuffel! ik heb gebeld ivm dat duizelig zijn en inderdaad mijn ijzer was erg laag (waarom zeggen ze dat dan niet?dat komt uit de resultaten van mijn bloedtest van twee weken geleden) ik krijg een baxter met ijzer morgennamiddag.
Ochjeee Daniella! Wat snel gegaan ineens. Van harte gefeliciteerd met je dochter en fijn dat ze het zo goed doet! Wat heftig dat het met jou niet goed gaat. Heb je eerder een keizersnee gehad waardoor er al littekenweefsel was? Dikke knuffel en veel sterkte voor jullie! Hopelijk kan je baarmoeder bespaard blijven.