placenta praevia totalis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama-in-love, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Voor alle meiden met bloedverlies veel sterkte en lekker lang blijven broeden!

Daniella was je oudste ziek of verkouden dan?
    Want mijn oudste mocht meteen komen....
    Juist heel erg belangrijk!
    Hoeveel weegt zijn nu?

2. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal. Het gaat gelukkig goed met m'n meisje
    Deze week wordt ze waarschijnlijk overgeplaatst.

Frannie, m'n andere dochter mag er niet bij omdat ze nog geen waterpokken heeft gehad... Dat is de regel daar.

Ik heb ook in t wkz gelegen en m'n dochter ligt daar nu dus ook.
    De zorg is daar wel heel goed hoor!!

Sterkte allemaal met t bloedverlies...!

3. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en Y.ara weegt nu 1670 gram..

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Fijn dat jullie meisje t goed doet. Wij hebben gisteren rondleiding gehad op de NICU. De zorg hier in t WKZ is inderdaad heel goed. Wat een mooi gewicht ook zeg. Hopelijk mag ze deze week over

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Butterfly hebben wij niet samen geschreven in het MMM mama's topic?

Ik zie je onderschrift en krijg ineens weer herinneringen boven...
    Nu weer een previa totalis.. Het zit jullie echt niet mee zeg! :(

Veel sterkte..

6. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Dat zou idd wel kunnen kloppen ja daar schreef ik mee.

Ben weer in ' mijn eigen' ziekenhuis. Hoogstwaarschijnlijk morgen naar huis. Voor hoelang kan niemand zeggen.

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    daniella wat sneu voor je dochtertje dat ze nog niet bij haar zusje mag :(
    maar wat een mooi gewicht al voor jullie kleine meisje,voor je het weet heb je ze thuis bij jullie!ik herinner me dat ik,toen ik mijn twee prematuurtjes mocht meenemen,ik erg bang was"nu moet ik het dus zelf doen,alleen...slik"maar dat het thuiskomen zelf echt heerlijk was en alles ging vanzelf :)

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    butterfly hopelijk zoals ik,geen bloed meer en lekker thuis tot je veilig bent.ik ga morgen weer op controle,ik laat zeker even weten hoe het ging.

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Succes morgen, mol

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Daar hebben ze ons nooit naar gevraagd of ze de waterpokken heeft gehad... maar die had ze toevallig toen ik nog niet opgenomen was al. Toch sneu zeg....

Tot wanneer geldt die regel dan?

11. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Breekt in: Dat is inderdaad heel sneu. Maar waterpokken is gewoon hartstikke gevaarlijk als je weinig weerstand hebt, zoals een kind op de Nicu. Vind het ook erg kwalijk dat ze dat bij jou niet hebben gevraagd.

*Breekt weer uit*

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Mol, hoe was het?

Hier vannacht weer bloedverlies. Gelukkig niet super veel dus ben nog gewoon in 'mijn eigen' zh. Wordt bloedverlies meer ga ik weer naar wkz

13. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje is overgeplaatst naar plaatselijk zh!
    Stuk dichterbij huis dus! Erg fijn.
    En.... Onze andere dochter mocht erbij! Was heerlijk om ons gezinnetje heel even compleet te hebben..!

Frannie, die regel geldt voor alle broertjes/zusjes in het wkz.
    Hier in t ziekenhuis is de regel dat ze 3 weken niet in aanraking geweest mogen zijn met kinderen met waterpokken/mazelen/rode hond en de bof..

Ben wel echt Zooo vreselijk moe. Hoe vaak gingen jullie naar de kleine in t zh? Voel me zo schuldig als ik s avonds thuis blijf. Maar elke avond oppas is ook niet te doen...

Sterkte butterfly.... Wat een onzekere tijd hè?!

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Wat een goed nieuws Daniella. Wat een mooi moment zal dat zijn geweest voor het eerst als gezinnetje samen.
    Hoop dat je nu iets meer rust krijgt je bent natuurlijk ook nog steeds kraamvrouw.

Hier hopelijk morgen naar huis, maar idd die onzekerheid...pffff
    Hoop gewoon even het weekend in ieder geval weer thuis door te brengen.

15. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    hier alles nog in orde :)
    ze weegt nu 3,5 kilo.ikzelf ben wel een beetje afgevallen wat niet goed is maar dat is door de stress en de suikerziekte denk ik.
    ze gaan inleiden binnen iets minder als twee weken,als het tegen dan niet vanzelf op gang is want bmm was verweekt en zij ligt héél laag.de gyn wilt het risico nemen natuurlijk te bevallen wat ik wel heel erg eng vind met die placenta,die ligt nu nog voor 30% voor de bmh.
    sinds gisteren voel ik me "anders",ik kan het moeilijk verwoorden maar ik voel dat er iets gaande is.zou ze nu al gaan komen?brrr...beetje bang!

toen de jongens in de couveuse moesten blijven ging ik in het begin meerdere keren per dag maar dat is niet vol te houden en je hebt al je energie nodig wanneer ze thuis komt dus ik zou het beperken,dat hebben wij toen ook gedaan na een week over en weer rijden.je voelt je dan onrustig omdat je thuis bent en je instinct zegt dat je naar je baby moet maar je voelt al snel dat je de "rust"(je hebt nog een kindje natuurlijk)echt nodig hebt.blijf s'avonds lekker thuis en ga bijvoorbeeld op zaterdag wel eens s'avonds maar niet elke dag.hebben ze al iets gezegd over hoelang ongeveer ze zal moeten blijven?of heb je dat reeds vernoemd en ben ik het vergeten?(zwangerschapsdementie ;) )

16. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mooi nieuws Daniella!
    Ik heb eerst zelf 4 weken meestal alleen in het Ronald mc Donald huis gezeten maar toen ze in ons ziekenhuis kwam was dat lastiger met een peuter die er niks van snapte dat mama weer naar haar zusje ging.....
    Ik ging 3x daags maar had de mazzel dat mijn moeder nog 3 weken na de thuiskomt doordeweeks in huis was.
    Ik kon dus gaan wanneer nodig was.
    Omdat ik zo graag volledige borstvoeding wilde geven en dit tijdrovend was.
    Uiteindelijk niet gelukt en gestopt met 40 weken.

17. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is t nu met je mol? Spannend allemaal zeg!! Kan me voorstellen dat je t spannend vind om normaal te bevallen. De arts zou t vast niet doen als hij er geen vertrouwen in heeft dat t goedkomt!

Bedankt ook voor jullie reacties. Ik ga nu zelf iedere dag vrij lang. Meestal ben ik zo van 10.00 - 1500 in t ziekenhuis en buidel dan ook echt ruim drie uur met d'r!
    S avonds gaat m'n man lekker buidelen. Soms ga ik ook mee.
    M'n lieve meisje doet t zo goed!!! Ze drinkt sinds gisteren aan de borst!! En goed ook :) ze krijgt via de sonde 8x35 maar vanmorgen heeft ze 60 ml gedronken en nu net weer 50!!! En echt in vijf minuten! Ze klokt t gewoon naar binnen en dat zonder zich te verslikken.
    Ze ligt inmiddels ook in een wiegje. Zo bijzonder hoe ze t doet. Ze is pas 34 weken (3 weken oud)
    Echt een borstkindje dus net als d'r zus.

Frannie, het is idd vooral lastig met d'r grote zus. Merk dat zij mama toch wel erg mist en dat ze lang niet altijd zin heeft om weer naar de opvang te gaan. Jammer dat de borstvoeding bij jou toen niet gelukt is.

18. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en mol.. Heb geen idee hoe lang ze moet blijven, maar als ze zo doorgaat hoop ik dat ze eerder naar huis zal mogen dan de uitgerekende datum, want dat zou nog 6 weken zijn.

19. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wat goed Daniella! Hier kwam ze niet verder dan zelf 20cc drinken en was ze daar al uitgeput van. Maar ik vind het altijd leuk om succesverhalen te lezen.

Het komt goed met grote zus.
    Echt waar.
    Probeer zelf ook als dat kan tijd met haar alleen door te brengen.
    En benoem dat dat je alleen iets met haar doet.
    Kan al lekker naar buiten gaan zijn (als het niet regent)
    Dat doe ik nu ook nog steeds.
    En dan straalt ze helemaal.
    Of dan zeg ik wel eens dat kleine zus nu even moet wachten (als dat ook kan) en dat zij nu aan de beurt is.
    Mijn oudste was wel aan het knijpen enzo.
    Dat heeft een paar weken geduurd voordat ze kleine zus echt accepteerde.

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    pfff ik kan nog amper stappen en heb plots mega-aambeien :(
    de hele tijd erg harde buiken....
    morgen verjaardag van de tweeling en wil er zo graag een fijne dag van maken voor ze ,hoop dat ik dan een beetje meer kracht heb maar vrees ervoor

danielle wat een sterk meisje heb jij!!ik herinner me ook nog dat de tweeling 10cc dronk en daar echt héél lang over deed,hun tong kliktte ook nog steeds naar achter wat het hele gebeuren erg traag deed gaan dus je mag héél fier zijn op jouw prinses!

Deel Deze Pagina