@Butterfly. ..veel succes! Dit betekent dat bedrust dus beter voor jou en je kindje is en dat ze hem/haar zullen halen bij een volgende grote bloeding @mamavanjuul... je hebt nog een flink aantal weken dus goeie kans dat de placenta nogmeegroeit naar boven. Pas na 28 weken zit er geen beweging meer in Bij een placenta previa marginalis is er altijd een kans op een normale bevalling. Dus hopen dan maar!
Dat hoop ik dan maar Ik krijg sowieso een keizersnee, de hoop is gevestigd op een gentle sectio en daar gaan we ook voor. Dus hopen op zo min mogelijk complicaties!
Heb nu vanaf 19 wkn ,5x een bloeding gehad. De laatste keer maar minimaal maar omdat ze vinden dat t al zovaak gebeurd is en vanaf 30 wkn kans op grote bloedingen toeneemt willen ze nu geen enkel risico lopen. Moet zeggen dat ik hier ook rustiger slaap dan thuis hoor. In principe laten ze de kleine zolang mogelijk zitten maar als ik nu vaak grote bloedingen ga krijgen zullen ze het wel halen. Hopelijk blijft kleine nog lang zitte
Hoe gaat het hier dames? Nog 1 week en dan heb ik mijn GUO. Hoop zo dat de placenta is opgeschoven. Ondertussen 18 weken en sinds een week voel ik schopjes!
Hier gaat alles goed! Nog steeds geen bloedingen gehad gelukkig! Donderdag heb ik de geslachtsbepaling en ik ben dan van plan om te vragen waar me placenta ligt.. Hopelijk is hij hier dan ook verplaatst.. Ik duim voor je!!
Hier een groei echo gehad en daarop was te zien dat de placenta Nog steeds voor de uitgang ligt..... Ze hebben dus al gezegd dat ik moet uitgaan van een keizersnede... maar tot nu toe er verder geen klachten van gehad, dus ik geniet rustig verder
Hier ondertussen al 39 weken zwanger!! Met 32 weken is de boel verschoven (placenta praevia, bilobata, vasa preavia) en het is nu dus heel ongeduldig afwachten tot mevrouw zin heeft de wereld te begroeten
Dat is goed nieuws!!! Hier trouwens ook nog geen bloedingen gehad! Hopen dat het zo blijft! @elise: vind je het jammer van de keizersnee? Kan je een nAtuurlijke krijgen? Ik krijg die wel. 3e ks. @sdonyA: ook spannend dus!
Nu 26 weken zwanger en het placenta previa gebeuren is gelukkig voorbij. De placenta is netjes omhoog gegroeid. Voor mij geen bloedingen meer. Met 5 bloedingen vanaf week12 tot week 20 geeft dit goede nieuws wel rust. Misschien dat 1 van jullie ook wat aan dit nieuws heeft. Aangezien geen verhaal betreft placenta previa hetzelfde is. Ieder van jullie wens ik ook goed nieuws toe.
YES!! Placenta is voorbij het litteken van de vorige keizersnedes gegroeid! Alle mogelijke complicaties zijn van de ban!
Hier is de placenta ook omhoog gegroeid en ligt nu vooraan de buikwand! Jammer dat ik kleintje nu wel pas laat voel maar ben zo blij dat hij verschoven is! Ze hebben dit bij de geslachtsbepaling gezegd en hoop wel nog op een bevestiging bij de 20'weken echo!
Sinds 2012 kun je als zzp-er gewoon n uitkering aanvragen als je zwanger bent. Je hebt dan recht op n uitkering tijdens en vlak na de bevalling.
Wat fijn meiden dat hij omhoog is gegroeid! Hier nog niet, maar goed we hebben nog de tijd en de mijne ligt aan de achterwand, dus zal wat minder snel verschuiven vrees ik.
Bij mij lagen ze ook beide onder en richting de achterwand en deze zijn met 32 weken nog verschoven! Hoopvol zijn dus! Ondertussen ben ik 40 weken zwanger en is de kleine al weken volledig ingedaald. (Zonder placenta ertussen )
Wat een fijn nieuws meiden! Hier placenta aan de voorkant en helaas niet verschoven dus weet niet of placenta voor of achter invloed heeft. Vandaag lig ik alweer 3 wkn in het zh. Gelukkig gaan de dagen vrij vlug voorbij en hebben we de 32 wkn grens behaald dus vanaf nu mag ik in mijn eigen zh blijven en hoef ik niet meer naar het WKZ in Utrecht. Maar hopelijk blijft kleintje nog zitten tot week of 37/38
Hier ook alles goed verschoven, heel vaak gaat het gewoon goed. Jolien succes ,et de komende bevalling, leuk!! Butterfly hopelijk gaat het bij jou straks ook allemaal voorspoedig verlopen, sterkte meid!
Dat is goed om te lezen jolien, ik hou hoop en succes met de bevalling! Hang in there butterfly, trek je het nog een beetje? Mocht jij nu binnenkort een nachtje naar huis? Ik hoop het voor je. Drie weken ziekenhuis wat een tijd!
Sterkte! Wat super dat de 32 weken gehaald zijn! Nu op naar de 37! Ik vomd het zelf wel meevallen de weken in het ziekenhuis. De veiligheid gaf mij rust en ik was trots op elke dag dat we erbij konden krijgen!