Ik droomde vannacht dat ik op een begraafplaats was.. ik wou naar de graf van m'n broer. (ik heb een oudere broer die overleden is toen hij 5 was, dus 20jr geleden) De graf was heel wazig en ver, kon de graf niet vinden. Later, opeens een vriendin die ik nooit heb gezien, was bevallen maar de baby was ong 3mnd?! Dus piepklein foetusje. Hoop dat iemand dromen begrijpt en me uitleg kan geven. Vind het zo eng!
Ik kan je geen uitleg geven, maar ik droom ook nog steeds zo raar en eng. Maar wat jij nu gedroomd hebt, dat je vriendin bevallen was van een foetusje van 3 maanden, heb ik laatst ook gedroomd! Ik droomde dat ik in het ziekenhuis was omdat ik weeen had, en ik was heel bang omdat het nog veel te vroeg was. Toen kwam er een vrouw naar me toe, die zei "je moet niet zo bang zijn. Ik ben laatst bevallen met 13 weken en mijn meisje doet het prima". Toen ging ik kijken, lag er een héél klein meisje in een wiegje, maar 10 cm groot, maar wel met een zwart bobline kapseltje en een paars jurkje. Ik wilde haar oppakken, maar toen beet ze heel hard in mijn vinger. Ik denk dat het te maken heeft met angst dat er iets misgaat met de zwangerschap. Bij mij wel in ieder geval. Weet niet hoe het met jou is. Wat betreft je broer, wat een nare droom. Ik droom ook wel eens over het graf van mijn moeder, maar dan ligt ze op een kerkhof wat ik helemaal niet ken en ik ben dan altijd heel bang omdat ik weet dat het daar spookt. Raar hè?
kan je gen uitleg geven over je droom.. maar weet wel dat door de hormonen je heel veel en heel levendig gaat dromen dat hoort erbij! En waarschijnlijk gaat het dan vaak over babys en zwangerschap omdat je daar veel mee bezig bent in het dagelijks leven. Ik droomde vanacht dat mijn kindje geboren werd met 18 weken.. hij was heeel klein maar hij leefde wel.. toen is die later in mijn armen gestorven. Ook niet echt een leuke droom maar ik probeer er geen rede achter te zoeken. Je fantasie doet soms dingen met je die je niet begrijpt!
Voor de positieve zwangerschapstest droomde ik alleen maar over witte baby kistjes.. En aan het begin van de zwangerschap ook veel gedroomd over de dood. Een vriend van mij zit heel erg in de betekenissen van dromen, en het schijnt dat dromen over de dood, past bij een nieuwe fase in je leven. Bij mij bleek dat dus de komst van een baby Maar inderdaad doodeng!
Nee, deze dromen zijn allemaal zo eng! Maar het hoort er blijkbaar bij om zo eng te dromen. Alleen ik zit er dan wel mee.. maar probeer er niet veel aan te denken.
Hihi, had ik geschreven kunnen hebben . Hormonen in combinatie met emoties, verder niets. Helaas kunnen er gedurende je zwangerschap nog vele heftige dromen volgen. Omdat je door de hormonen zoveel lichter slaapt en zoveel emotioneler bent, droom je nou eenmaal veel levendiger en onthoudt je het ook nog eens beter dan normaal. Fijne combinatie bij dit soort enge dromen , maar het is helaas niet anders.
Hier moest ik wel even heel hard om lachen... T zijn de hormonen en denk dat elke vrouw ergens wel bang is dat er iets mis kan zijn met de baby. Nu ben je bang haal ik de 12 weken. Dan je angst voor de 20 weken echo en dan het lange wachten tot de baby er is... Oh ja en dan beginnen de zorgen pas echt 😝
Hier ook van die heftige dromen. Ik kan ze vaak herleiden naar dingen die me die gaf bezig hebben gehouden.... Eergisteren nog.... Gedroomd over een brand in een oude boerderij tijdens een bbq op vakantie. Hulp geroep uit het brandende pand en onze hond die de persoon eruit haald en vervolgens afgemaakt moest worden van de politie omdat hij het brandslachtoffer heeft gebeten..... even nadenken bracht me op het volgende.... Ik had die dag de factuur voor het inslapen van mijn oude hond betaald, was op zoek geweest naar geschikte campings voor de vakantie en de buren verderop waren en het BBQen en dat rookte en stonk zo erg.....