Hallo, Donderdag 30 december 2010 ben ik gestopt met de pil en een ontrekkingsbloeding gekregen op zondag 2 januari 2011. Normaliter zou dit rond de 9e echt wel weer helemaal afgelopen zijn. Nu duurde mijn ongesteldheid ruim een week langer. Pas 15 januari is het helemaal gestopt. Precies een week later, de 21e en de 22 wat bruin bloedverlies. 28 en 29 weer bruin bloedverlies. Ook een wat metaalachtige geur. De 30e zou dan met een "pilcyclus" weer mijn NOD zijn. Ik weet dat wanneer je lichaam moet ontpillen, maar waneer duurt een cyclus nu echt te lang? Tot op de dag van vandaag nog geen ongesteldheid..wat dan een cyclus van rond de 57 dagen betekent? Ik heb net na mij NOD getest en 22 januari nogmaals en beiden negatief. Heb met komen en gaan wel last van mijn onderrug. Is het verstandig om de huisarts te bellen? Of moet ik dit gewoon afwachten? Er is zoveel op het forum te lezen, dat ik even niet meer weet hoe of wat.. Alvast bedankt! Anna
Hallo Anna. Je zou nogmaals kunnen testen. Is de test nog steeds negatief, gun je lichaam dan even de tijd om te ontpillen. Dit kan namelijk 3 maanden duren. Groetjes Ineke.